Deling af film..??

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Deling af film..??

Indlæg af T-Man »

Heyoo..
Spørger på vegne af en af mine venner, han har nogle film, han gerne ville brænde ud. Men de er for store filerne, findes der et program til at dele en film, som f.eks Sound Forge til musik..?
<HR>
<center>:)</center>
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Slet mig
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

www.vcdhelp.com

Nævnt rigtig mange gange herinde, derudover så kan google sikkert også finde noget.
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Hey... Hvad er det for nogle film... Fordi SVCD fylder jo som regel 800 mb pr cd... men man kan godt brænde dem ned alligevel på en 700 mb skive... ved ikke hvordan det fungerer... men det gør det (hehe) :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

DaMonk skrev:Hey... Hvad er det for nogle film... Fordi SVCD fylder jo som regel 800 mb pr cd... men man kan godt brænde dem ned alligevel på en 700 mb skive... ved ikke hvordan det fungerer... men det gør det (hehe) :)
Fordi det ikke udelukkende udregnes efter MB, men også efter minutter. Hvis du lægger mærke til det så er en SVCD sjældent længere end 45 minutter... ihvertfald hvis resultatet bare skal være nogenlunde. Når man laver dem er det ofte som bin/cue eller ISO. Dvs det er et helt "billede" af skiven som også indeholder alt, inklusiv korrupte filer. På en måde kan man sige det er filer der er ikke har noget indhold, og derfor ikke skal kunne læses, men de er der pga. noget indeksering (mener jeg). Trods filen fylder noget vil den ikke kunne læses. Iøvrigt en af kopisikringsmetoderne der findes til audiocd'er fra EMI
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DaMonk

Indlæg af DaMonk »

Jamen så blev jeg da det klogere :)
Besvar