Problemer med udpakning? af filer

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Haldrup
Geografisk sted: Nibe

Problemer med udpakning? af filer

Indlæg af Haldrup »

Hey

Jeg har lige hentet Call of Duty - United Offensive men der er hverken nogen cue eller bin fil.. Der er bare en masse filer --> http://www.upit.dk/files/Hmm...%20filerne.JPG
Jeg har fået at vide at jeg ska bruge Isobuster til at pakke dem ud med men jeg ka ikk helt få det til at virke så hvis der var nogen der ville fortælle mig hvordan man gør det så ville jeg sku blive glad !!;)

Tak !!
Jeg ved ikke noget, jeg er her bare!?
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

åben den rar fil
udpak det.

FÆRDIG :D
Slet mig
Haldrup

Indlæg af Haldrup »

Jeg ka ikk åbne den rar fil fordi at selve fil formatet er SFV og så fylder den slet ikk noget..:S det er bare mig selv der prøvede at åbne den med winrar og så har min pc bare sat winrar til at være standard programmet til at åbne de SFV filer...
Darkheart
Geografisk sted: Always under // or above
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Er det virkelig første gang du kommer over sådan et sæt?

Åben *.001 med winrar - og ekstrakt det hele. Ikke sfv-filen, det er bare en check-fil.

Og jeg regner med du har den anden cd også, ikke? For den fylder vist 2.
- Darkheart -
We fools who love...
Haldrup

Indlæg af Haldrup »

Nej darkheart.. det er det ikke.. Men jeg mente bare at jeg havde prøvet at udpakke dem med winrar men det havde jeg åbenbart ikke !!:S
Og ja igen.. Self har jeg da CD 2 osse..
Men tak for hjælpen alligevel !!
Darkheart
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Np.
- Darkheart -
We fools who love...
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Det der p2p er noget svært noget..Måske du bare skulle stoppe med at bruge det..
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Darkheart
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

[quote="Down\"]Det der p2p er noget svært noget..Måske du bare skulle stoppe med at bruge det..[/quote]

Hvorfor p2p? I den format kommer langt de fleste udgivelser da, via mange metoder. Jeg nævner i flæng, IRC og nyhedsgrupper, som ikke helt er p2p. Altså, hvis der menes p2p som i Kazaa, så er det faktisk hundesvært at finde enkelte filer fra et release, som de er gengivet her.
- Darkheart -
We fools who love...
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

p2p er ikke lig med Kazaa. Det er korrekt at Kazaa er omfattet af p2p.

P2p betyder bare peer 2 peer, og dækker egentlig bare over en forbindelse mellem en eller flere personer og til dig. Dette betyder også at (m)irc er p2p, da det er en direkte forbindelse mellem en person og dig.

P2p dækker som jeg ser det over alt file sharing som ikke foregår via ftp eller http.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

P2P som jeg ser det, er alle de der programmer man kan bruge til at få fat i ting..emule kazaa og hvad de ellers hedder.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Darkheart
Kontakt:

Indlæg af Darkheart »

Drud skrev:p2p er ikke lig med Kazaa. Det er korrekt at Kazaa er omfattet af p2p.

P2p betyder bare peer 2 peer, og dækker egentlig bare over en forbindelse mellem en eller flere personer og til dig. Dette betyder også at (m)irc er p2p, da det er en direkte forbindelse mellem en person og dig.

P2p dækker som jeg ser det over alt file sharing som ikke foregår via ftp eller http.
Jatak, jeg ved godt hvad det betyder, man er vel halvt englænder :lol: IRC er ja, fair nok - my bad, men ikke alt der ikke er ftp eller http. Fx de her nyhedsgrupper - de må jo ha en slags centrale servere, ellers ville det ikke være nødvendigt at købe serverplads. Der er gråzoner.

Desuden, holde op med at bruge p2p? Hvor sku vi så få vores ting? Holde op med at bruge lamme p2p-flader, som kazaa og emule, ok, men ellers er der jo ikke ret mange andre muligheder. FTP'er er ved at være lidt for old school, og der er alligevel ingen der gider hente film og spil og lign. fra fx kazaa (jeg har i hvert fald ikke tålmodghed til det).

Heh, det blev vist ikke helt let at forstå hvad jeg mente der...
- Darkheart -
We fools who love...
Besvar