Poloer - update 28/9 - sendt !!!!!!!!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Feffe
Site Admin
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:35
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

kig på nogle billeder fra nogle af vores fester. Behøver du mere tid at tænke over, så drop det, for en ægte CA'er er ligeglad med design, så længe man er ens!
wlt
Indlæg: 390
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:20
Geografisk sted: ******
Kontakt:

Indlæg af wlt »

Jeg tænkte hverken design eller man er ens eller ikke

Bare generelt, hvad jeg får når jeg bestiller. Også har jeg det lidt med polo'er... At jeg er bred skulret og det er ikke fix med et lille ærme ;D
the sound won't listen!
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Closed - jeg tager ikke imod flere bestillinger end dem jeg allerede har svaret tilbage på via PM.

Satser stærkt på at nu levering til 30/9.

Endelig antal 31 stk. + 2 special lady shirts 8)
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1001
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Hehe, nice med lady shirts, dem skal vi sgu have et billede af hvor de er trukket over 2 stk kvindemenneske :wink:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Jeg har poloerne mandag den 27/9 og de vil så blive sendt ud så I har dem senest torsdag.
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Bykovsky skrev:Jeg har poloerne mandag den 27/9 og de vil så blive sendt ud så I har dem senest torsdag.
Kanon :D
Billede
nco
Site Admin
Indlæg: 6934
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Læææææææææææææææækkert.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Bykovsky
Chart Attack VIP
Indlæg: 370
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:43

Indlæg af Bykovsky »

Så blev poloerne sendt 8)
Brugeravatar
JayJay^^
Indlæg: 915
Tilmeldt: 22 apr 2002, 15:25
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Great :D
<---------------------------->
§1 I'm always right
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1001
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Lækkert, får vi lady shirts at se på fredag, evt på feffe eller noget :twisted:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Indlæg: 2410
Tilmeldt: 22 apr 2002, 08:38
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

@TT DoMiNaToR ellers skal jeg fanme mnok pryde min ung drenge krop med sit hvalpe fedt med en! hehe :P
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin
Indlæg: 7156
Tilmeldt: 22 apr 2002, 17:40

Indlæg af QrazyLeg »

DoMiNaToR skrev:Lækkert, får vi lady shirts at se på fredag, evt på feffe eller noget :twisted:
Selvom de er Ladyshirts har de ikke plads til så store bryster :lol:

Men nøøøøøøøj hvor jeg flår den pakke ud af postens hænder. Min garderobe trænger til en opfriskning :P

---edit----
Posten kendte åbenbart til voldelig adfærd og fik stoppet 2 stks polo i en postkasse der normalt knap kan indeholde et par dvdfilm :D

Top dollar for det arbejde du har lagt i det Bykovsky. De er satme lækre endnu en gang, og ankom i rette tid til at de kan nå at blive vasket, tørret og strøget inden CA-pot.

Ses vi... Det tror jeg nok vi gør :drinking: :mrgreen:
Senest rettet af QrazyLeg 29 sep 2004, 14:58, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
DoMiNaToR
Chart Attack VIP
Indlæg: 1001
Tilmeldt: 22 apr 2002, 14:05
Geografisk sted: Et sted i DK

Indlæg af DoMiNaToR »

Wee, Så kom den kære postmand hele vejen fra øen til jydeland med min polo :wink:

Lyder som om vi får mindst en lady shirt af se :crazyeyes:
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us
Billede
TheJackal
Chart Attack VIP
Indlæg: 2769
Tilmeldt: 22 apr 2002, 09:46
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Håber dælme min polo når at dukke op senest torsdag... posten er ikke ligefrem den hurtigste i mit område, og vi cruiser mod hovedstaden fredag morgen kl 8.00 :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
MaZe
CA Party Freak
Indlæg: 405
Tilmeldt: 23 apr 2002, 14:31
Geografisk sted: Skive

Indlæg af MaZe »

så er der også landet 2 stk. polo'er her :)

Syntes sku også det er et stort arbejde Bykovsky har gjort.... det skal han sku ha...
Zlinky
Chart Attack VIP
Indlæg: 1131
Tilmeldt: 17 maj 2002, 14:48

Indlæg af Zlinky »

Selv om min polo er sand i stedet for hvid så er den sq alt for lækker :D

Endelig har jeg noget respektabelt tøj at rende rundt i - specielt når jeg skal til Berlin i næste uge :D
Billede
Drud
Indlæg: 1453
Tilmeldt: 22 apr 2002, 10:35
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Wuhuu, pakkeposten har været her :D

Så skal der bare lige deles ud til de andre som bestilte igennem mig. Men for pokker, det reddede lige hele ugen - nu er vi klar til fest på fredag :D
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Så tror jeg lige vi skal have byttet Zlinky, jeg har nemlig fået en hvid i stedet for en sand.

Rimelig træls for jeg har en hvid i forvejen så jeg vil helst af med den her :( Nu håber jeg bare ikke det er de forkerte størrelser også.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
nco
Site Admin
Indlæg: 6934
Tilmeldt: 22 apr 2002, 01:20
Kontakt:

Indlæg af nco »

Min er også dukket op. Eller anmeldelsen på den er hvert i fald. Skal ned på posthuset og hente den i morgen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
UnitedPublic
Indlæg: 1942
Tilmeldt: 27 apr 2002, 21:47
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Så fk vi tjek på det, rart :D
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Besvar