problem med pc!!!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
sambleben
Kontakt:

problem med pc!!!

Indlæg af sambleben »

hey.. har et lille problem med min pc. den uploader hele tiden med ca 7-10kb/s selvom jeg ikk har noget åbnet. nogen der ved hvad det kan være???
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Støj på linien?

Check Windows Task Manager, og gennemgå alle programmerne derinde. Evt. tage et screenshot og poste herinde. Så kan det være vi kan se hvad der er synderen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Smid DuMeter, NetLimiter eller lignende program på. Så kan du se hvilket program, eller process det er som bruger din upload - så skulle vi nok kunne finde ud af hvad det ;)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

Eller kør noget antivirus, gerne flere forskellige online. Og Adaware og Spybot.
Billede
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Min computer gjorde det også engang, men det var kun når mIRC kørte i baggrunden, så geninstallerede jeg bare det, så var der ingen problemer mere...
Billede
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

vnL skrev:Min computer gjorde det også engang, men det var kun når mIRC kørte i baggrunden, så geninstallerede jeg bare det, så var der ingen problemer mere...
mIRC bruger jo netop lidt båndbredde hele tiden. Men 7-9 kb konstant er måske lige i overkanten. Men ja, der ligger helt sikkert et eller andet og suger på hans forbindelse.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar