Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
zlinky prøv at læs tråden engang til ikk før du kommer med dine dejlige bemærkninger som du altid gør over for de fleste herinde... Jeg er så træt af det hele skal være så overfladisk herinde.. så smarte alle skal være i en tråd hele tiden ! Jeg kan skuda ikke bruge dit svar til en skid vel ? Det er utroligt !
Hvad får du ud af at skrive det du gør ? Så kan alle de andre sidde herinde og grine lidt og så er det det ?
DjBaSze skrev:zlinky prøv at læs tråden engang til ikk før du kommer med dine dejlige bemærkninger som du altid gør over for de fleste herinde... Jeg er så træt af det hele skal være så overfladisk herinde.. så smarte alle skal være i en tråd hele tiden ! Jeg kan skuda ikke bruge dit svar til en skid vel ? Det er utroligt !
Hvad får du ud af at skrive det du gør ? Så kan alle de andre sidde herinde og grine lidt og så er det det ?
Jeg har læst tråden, og du havde jo åbenbart ikke brugt tid på at søge da svaret var på en af de sider som der var linket til i den tråd...
Tak for oplysningen.. beklager meget Zlinky. Skal ikke ske igen at jeg overser en serial på et site igen. godt du var der til at kommentere at jeg havde overset det, hvilket jeg ikke viste.
DjBaSze skrev: Jeg er så træt af det hele skal være så overfladisk herinde.. så smarte alle skal være i en tråd hele tiden ! Jeg kan skuda ikke bruge dit svar til en skid vel ? Det er utroligt !