Culture Beat - Anything

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Culture Beat - Anything

Indlæg af TD-MILI »

tekst lyder : is there anything more i can do for you.. shall my hair be red or shalle its be blue.... og en neger rapper : you got me on my knees, too bleem my "teas" you change locks so i change keys...
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Den skal nok lige verificeres af NCO, men Culture Beat - Got 2 get it er det første, der falder mig ind.

Specielt hvis det er omkvædet du skrev ordene på

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Det er nok nærmere "Anything" med Culture Beat, fra deres 1993 album Serenity. Fedt nummer. Håber vi får lov at høre Culture Beat i aften til CA-POT.

http://top-lyrics.elizov.com/?song=Cult ... -_Anything
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Selvfølgelig er det Anything...men jeg forsvarer mig med det ukristne tidspunkt jeg har besvaret indlægget på.

...

Nyd festen, når jeg nu ikke kan være med på grund af arbejde, arbejde og arbejde...havde det nu bare været lørdag idag
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

nco skrev:Det er nok nærmere "Anything" med Culture Beat, fra deres 1993 album Serenity. Fedt nummer. Håber vi får lov at høre Culture Beat i aften til CA-POT.
selvføgelig dude.. det var det den hed hehe..

ja man kan snart heller ikke finde sin røv, når det klør :D
Besvar