Hvilken musikgenre lytter du mest til?
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Synes så at CA Year mix er fedt nok men som Smoker så godt siger ja så savnede jeg meget mere Trance techno og nogte med mere fart over det kunne jeg godt bruge!!
Ved godt at det førs6t og fremmest er de største hits fra året der gik der skal med i såden et mix men okay så kunne man finde en masse trance hits hehe!!
Men synes stadig Year mixet er cool og høre det tit!!
Ved godt at det førs6t og fremmest er de største hits fra året der gik der skal med i såden et mix men okay så kunne man finde en masse trance hits hehe!!
Men synes stadig Year mixet er cool og høre det tit!!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
night_hawk
ang. musikken i yearmix'et så er det jo brugerne selv herinde, der har valgt numrerne....
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
uhh.. jeg hører mest dance ala Special D og rocco stilen..
Men siden Mail, D-X og DJ^Manson har hjerne vasket mig med trance og hardstyle musik, er det det jeg hører mest, tak til jer siger jeg bare
~~~~~~~
Men siden Mail, D-X og DJ^Manson har hjerne vasket mig med trance og hardstyle musik, er det det jeg hører mest, tak til jer siger jeg bare
Tror jeg nu ikke, Mail loves trance and hardstyleNight_Hawk
hvis jeg ik husker hetl galt, så tror jeg det var mail der sagde det smoker
-
Haude
-
Method Man
@ archon- >> måske du så bare skulle lytte efter bass'en i trance. Det er den der giver rytmen (ligesom i alt andet musik)

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
well night hawk hvis det er noget jeg har sagt, så har jeg fandme været stiv.
For jeg vil nu selv mene at jeg har riemlig styr på hvad der høres herinde. men er det mig som har lukket det gylle ud så sorry!
og til dacowin vi hjerne vasker dig ikk, vi hjælper dig bare med at se lyset
------------edit----------------
hehe glemte helt at skrive hvad jeg selv lytter til hehe
Det er primært, eller det var før i tiden primært hardstyle, men er mere og mere house, både soul,uplifting,chil-out, french osv alle former for house. Selvfølgelig kommer der også trance på pladespillerne engang imellem men er dog ikke så meget som det var engang.
Jeg har ikke noget imod et godt rock nummer eller et ordentlig produceret dance nummer, men er virkelig kritisk med disse 2 genre da der laves ufattelig meget lort. bare tænd for jeres tv og slå over på VIVA, de skal nok kunne hjælpe jer
For jeg vil nu selv mene at jeg har riemlig styr på hvad der høres herinde. men er det mig som har lukket det gylle ud så sorry!
og til dacowin vi hjerne vasker dig ikk, vi hjælper dig bare med at se lyset
------------edit----------------
hehe glemte helt at skrive hvad jeg selv lytter til hehe
Det er primært, eller det var før i tiden primært hardstyle, men er mere og mere house, både soul,uplifting,chil-out, french osv alle former for house. Selvfølgelig kommer der også trance på pladespillerne engang imellem men er dog ikke så meget som det var engang.
Jeg har ikke noget imod et godt rock nummer eller et ordentlig produceret dance nummer, men er virkelig kritisk med disse 2 genre da der laves ufattelig meget lort. bare tænd for jeres tv og slå over på VIVA, de skal nok kunne hjælpe jer
hører stortset alt, bortset fra klassisk, opera, dansk top og ,,,, den stil...
men mit favorit musik ligger i gruppen PSY TRANCE, techno og den stil men ikk blødere (så som dance).....
men mit favorit musik ligger i gruppen PSY TRANCE, techno og den stil men ikk blødere (så som dance).....
Senest rettet af InSaint 06 okt 2004, 20:51, rettet i alt 1 gang.
..
Bare míg eller har vi fat i en tråd der nærmer sig 10mdr...?
Well well... hører meget blandet, lige fra dansk 80'er til infected....
Men dog overvejende dance, techno og så diverse radio hits, hvis ikke man er blevet træt af dem inden de kommer i radioen...
Well well... hører meget blandet, lige fra dansk 80'er til infected....
Men dog overvejende dance, techno og så diverse radio hits, hvis ikke man er blevet træt af dem inden de kommer i radioen...
<HR>
<center>:)</center>
<center>:)</center>

</center>