REQ: tv2 - big time og honning

Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
onkelc
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Stedet hvor man mener at gud blev til
Kontakt:

REQ: tv2 - big time og honning

Indlæg af onkelc »

tv2 - big time og honning (dancechart #38 ) hvad er det for noget!?!? ny kan man jo ikke kalde den...

Kender du til den?
Maaau fra OnkelAzzz
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Aner det ikke, kan kun berettige om at det har været en del i deres sæt på de forskellige koncerter landet over denne sommer...
Blev bla spillet til RockNRoyal, hvor vi stagehands undrede os over valget af sangen, men kom frem til at det var fordi den indholdte følgende: ....løber om honing, prinser og piger.. Så måske har det især haft relevant efter en vis prins fyrede en lyn kineser af? :)
Ellers at sangen bare generelt bare er fed :) Ihvertfald stod jeg i VIP området med gratis fadøl og hoppede så meget at jeg spildte på en eller anden fin dame foran mig :) Hvilket er jo lækkert nogle gange...

Men vil gerne have en uddybning af hvorfor den er kommet derind..
dj_c
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af dj_c »

aner ikke hvad det drejer sig om men har orginalen hvis den skulle mangle :wink:
har mange fler med med tv2 :P

smid en pm hvis det er :wink: :BIG:
play my mixes

http://soundcloud.com/henrik_rinhack

DJ C | Plays the music loud

Billede
onkelc
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af onkelc »

njaaa.... nu har jeg selv deres album. Men det tyder bare på at det er et eller andet remix. For hvorfor skulle en møj gammel sang på top 50!?
Maaau fra OnkelAzzz
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Måske er det blot et resultatet at ideal djs'ne ikke kunne lugte forskel på en ecstasy pille og en vitaminpille?
onkelc
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af onkelc »

LeG0lAsDK skrev:Måske er det blot et resultatet at ideal djs'ne ikke kunne lugte forskel på en ecstasy pille og en vitaminpille?
Nu har jeg så mødt Jan Olsen fra Tune Mag og jeg kan så sige at den mand ikke er alt for smart selv. Jeg tror faktisk at man kan kalde ham for en blondine. Hold da kæft en spasser!
Maaau fra OnkelAzzz
Besvar