Hjælp til DVD Brænder
Redaktør: Moderators
Hjælp til DVD Brænder
Jeg har været ved at opdater mit firmware i min Liteon 401s, jeg er kommet til at opdate det forkerte firmware, så nu hedder drevet Roxio Cd-rom emulator hvordan får jeg den tilbage til liteon 401s igen.
Senest rettet af Tigerdyr 30 okt 2004, 14:41, rettet i alt 1 gang.
Re: Hjælp til DVD Brænder
Tigerdyr skrev:Jeg har været ved at opdater mit firmware i min Liteon 401s, jeg er kommet til at opdate det forkerte firmware, kan man reset dvd brændere så den får den originale firmware igen?
SÅ GIV OS DA NOGET TID FOR SATAN.. Jeg gider slet ik prøve på at hjælpe dig..Du har vel heller ikke brugt 2 min på at søge på google..For det er vel for svært..HAHA

ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Update af firmware er overhovedet ikke noget man skal bevæge sig ud i med mindre man er 200% sikker på hvad man gør og det skriver de også i der hvor du har fundet ud af at du kan flashe den. Så jeg kan ikke sige andet end at du ligger som du har redt.
Du kan jo prøve noget af det her og håbe på det kommer til at virke http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1635
Du kan jo prøve noget af det her og håbe på det kommer til at virke http://forum.rpc1.org/dl_firmware.php?download_id=1635

_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
Ingen af standard metoderne vil virke for dig, eneste måde er enten med dos/win(hvis den finde som win) flasher at tvinge den til at flashe da den naturligvis af sikkerheds grunde ikke vil flashe en liteon firmware over en roxio, og hvordan satan du har klaret det i første omgang er mig da en gåde.
Tjek linket UnitedP smed, og spørg efter hjælp der, der er helt sikkert nogle der kan hjælpe dig eller fortælle dig at du lige har smidt 700 kr i skraldespanden
Tjek linket UnitedP smed, og spørg efter hjælp der, der er helt sikkert nogle der kan hjælpe dig eller fortælle dig at du lige har smidt 700 kr i skraldespanden
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us