Sata harddisk problemer kan ikke formatere den!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Sata harddisk problemer kan ikke formatere den!

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Som topic siger kan jeg ikke formatere min helt nye maxtor sata hd! jeg har prøver på alle måde men den skriver bare dette Disk failed: Disklocation: <controller 0, channel 1, Master også låser den hele maskinen! Nogen der ved hvad der er galt??

der står dette i min VIA RAID Tool

Billede

Billede

Billede

Ved ikke om der er nogen der får mere ud af det her end mig!!! håber i kan hjælpe!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Hmm min far har lige haft det Helt samme problem...Er ikke helt sikker på hvad han gjorde, men du skal ihvertfald have Diskette drev og nogle drivere fra den her hjemme side [http://www.shuttle.com/hq/support/downl ... del=SN85G4] på den..Så når den spørg efter RAID skal du trykke F6.

Håber det virker og det ikke er for indviklet. Men der skulle også være en manuel fra den hjemmeside jeg skrev med mere hjælp.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Det virker så ikke! her hos mig ellers er jeg bare spade dum! (det er nok det sidste der passer bedste men anyway!)

Er der andre der hare en løsning??
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Har du prøvet nmed pqmagic?
Slet mig
Besvar