min computer opføre sig meget underligt

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

min computer opføre sig meget underligt

Indlæg af Renow »

Hey gutter

har et mega problem.

det hele startede med at min computer her i torsdsag lige pluselig skrev,
frequency ot of range try other resolutions
(det er en 19 " og kørte kun 70 hz og 1280*1024)
men så jeg genstartede og sdatte hz ned til 60 der ikke ikke mange min før så genstartede den bare af sig selv. Hmm underligt tænte den bare igen med det gjorde det igen.
Så ville jeg så formatere og så jeg instalere igen. (windows xp) Den nåde til der hvor den siger gemmer instilinger, så siger den igen frequency ot of range try other resolutions.
Gik derefter i stort, prøvede så med min mors skærm, der var der ingen problemr. Nu er der heller ingenting på min egen bortset fra, den ensterter lige pluseligt. Tit når man kræver noget af den

på nogen der har nogle idder til hvad der kunne være galt
chart.dk@efnet
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Opdater windows, sørg for at have nyeste drivere til grafikkort.

Overvej om fejlen kommer når du starter noget bestemt, eller om du har installeret nogen specielle programmer du ikke plejer at have til at køre.

Kør anti virus, spyware remove osv. Sørg for at have computeren så ren som muligt.
Renow
Kontakt:

Indlæg af Renow »

undskyld jeg først skriver nu men trorde lige jeg havde lavet det men nu er den begyndt igen og der er ingen spywere eller virus og har den nyeste driver og windows er opdateret andre idder?
chart.dk@efnet
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

test din skærm på andre computere og se om den gør det samme?
Billede
mikeman dk
Kontakt:

sv

Indlæg af mikeman dk »

har du checket blæserne både på cpu og grafikkort, det kunne godt være en af dem der er stået af
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
Renow
Kontakt:

Indlæg af Renow »

har testet den på andre computere og der grø den det samme og både grafikkort og cpu har det fint og kølerne virker også fint
men kunne det ikke være mine ram der har skylden sys nemlig de er lidt varme?
chart.dk@efnet
Besvar