Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.
Problemet startede da jeg prøvede Fifa 2005, og nu gør den det også i NFSU2...
Nogle gange kan jeg spille i lang tid og andre gange genstarter den selv efter 2 min. Problemet opstår kun når jeg er inde i spil...
Nogle der ved hvad det kan skyldes...? Virus, spyware eller andet måske?
Kører køleren på dit grafikkort? Ellers kan den godt overophede, og bestemme sig for at genstarte lortet, gjorde min PSU-køler engang. Men når det nu er i spil...
Jeg ville også tjekke din køler på grafikkortet, det lyder meget som om det er den der er stået af - da det kun er nogen gange kunne det tænkes at det kun er "lidt" støv der sidder i blæseren, så fat støvsugeren - spørg din mor hvis du ikke ved hvor den står henne
Mange nye gfx har forskellige programmer i driverne så den advarer i stedet bar at genstarte ved for høj varme. Hvis det er dine ram får du en blå skærm med noget "SYSTEM DUMP IN xx SEC..." (eller sådan). Men hvis det er din CPU genstarter spanden bar uden nogen form for advarsel... Har du overclocket dit system? Hvorfor noget hardware har du? etc. etc...
Min computer genstartede også førhen da jeg havde overclocket CPU'en og ikke kørte med så meget køling på, der fik jeg også blå skærm og så genstartede den bare, så det kan også være din CPU der bliver for varm.
Jeg har ikk OC den...
Jeg kører med en AMD 2000+ med GF4 mx440 med 640 ram i... Jeg har stadig problemer, og det er lidt nedern jeg nu næsten ikke kan gennemføre nogle længere løb i NFSU2...
vnL har selv haft sådan en 2000+, og jeg vil bestemt foreslå dig at prøve at game lidt, og så lige sætte en finger på kølerprofilen (cpu) og mærke om den er varm... for min var osse kogende indtil jeg fik nogle kabinet blæsere i til at føde cpublæseren med lidt frisk luft...
Nu tror jeg at jeg har løst problemet... Støvsugede hele kabinettet og der var satme meget støv, et sted kunne det intet luft komme ind og ud... Tror det var det der gjorde det, den har ikk genstartet sig selv endnu...