Jeg synes dit mix er rigtig lækkert, dog synes jeg, at du fremhæver en forkert lyd fra tidspunktet 2:01... Den ligger for højt på frekvenserne til at være fremhævet så meget synes jeg. Men dejlige overgange, og god sammensætning. Brød mig ikke om det første gang jeg hørte det, nok mest pga den lyd i starten, men når jeg har hørt numrene nogle gange så plejer det at hjælpe. kan især godt lide det du har fra 5:00.. det er mere min stil.. Og så har du fået alt til at passe godt deri. Det er smukt og skønt at høre.
Det der starter 7:33 lyder også fedt og omkring 9:30 kører du en meget dyb bass, hvilket jeg synes er alt for fedt, dog synes jeg det er svært at undgå at den er dominerende, og den så egentligt lægger sig som et lag over resten af musikken, og det har du heller ikke været i stand til

men kan sagtens høre hvad han siger, så det er ikke slemt.. Måske også bedst han bare er baggrundsstøj

Og det efterfølgende lyder jo også godt.
Men hvad sker der 13:34? Den bass er meget høj efter min mening, og den skulle du måske dæmpe. Men det kan jo selvfølgelig også bare være mig der er afsporet, og ikke mener at en bass skal spilles så højt. Den ligger jo trods alt på den lave del af frekvensskalaen
Det er et godt mix. Bare synd, at du kører så meget op og ned i lydstyrken. Nogle gange er det meget højt, og andre gange er det lavt. Det kan også lyde godt, men efter min mening burde der så ændres lidt i dem

Jeg glæder mig til at høre hvad du ellers kan komme op med.
Jeg har i hvert fald noget musik her, som skal med næste gang der er bud efter mit anlæg
Godt Arbejde