Hvad er min com hver
Redaktør: Moderators
Hvad er min com hver
Jeg over vejer at købe en nt computer
men inden det skal jeg lige have fundet nogle penge og vel derfor sælge min gamle
men har ingen ide om hvor meget jeg kan få får den
det er en
p4 2,4 oc 2,6 fsb 533
256 mb ram (brænte de 512 af dem af SKOD)
120 gb Maxstor hdd
geforce 2 mx 400 64 mb med tv out
onbord lyd og net+grafik kan også køre onbord
kabinet med vedue og grøn lys
48*48*24 speed cd brænder
10 speed DVD drev
logitech trådløs mus og tastatur med
nogen bud
men inden det skal jeg lige have fundet nogle penge og vel derfor sælge min gamle
men har ingen ide om hvor meget jeg kan få får den
det er en
p4 2,4 oc 2,6 fsb 533
256 mb ram (brænte de 512 af dem af SKOD)
120 gb Maxstor hdd
geforce 2 mx 400 64 mb med tv out
onbord lyd og net+grafik kan også køre onbord
kabinet med vedue og grøn lys
48*48*24 speed cd brænder
10 speed DVD drev
logitech trådløs mus og tastatur med
nogen bud
chart.dk@efnet
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Puha.. den er jo forældet. Jeg forstår godt at du vil have en ny. Du vil blive overrasket, for den er ikke så meget værd. Hvis det var mig der skulle købe den ville jeg ikke give mere end et par tusind for den. Grundet de få ram, grafikkort, onboard lyd og manglende specifikationer omkring, hvilket bundkort det er.
Du har heller ikke skrevet hvilke ram det er, hvem producenten er at dit helt xtremt ringe grafikkort. Det skal ikke tages som en kritik, men grafikkortet lever slet slet ikke op til din middelmådige processor.
Det er en ok computer, men det kræver en opgradering, og en pæn sjat penge, hvis man vil spille på den. Derfor er den ikke så meget værd i mine øjne. Men jeg vil anbefale dig at skrive nogle facts om hvem der har lavet hvad, for det gør altså en hel del. Det betyder meget om det er et MSI, aOpen, ASUS eller Abit bundkort. Bare for at nævne nogle få.
Du har heller ikke skrevet hvilke ram det er, hvem producenten er at dit helt xtremt ringe grafikkort. Det skal ikke tages som en kritik, men grafikkortet lever slet slet ikke op til din middelmådige processor.
Det er en ok computer, men det kræver en opgradering, og en pæn sjat penge, hvis man vil spille på den. Derfor er den ikke så meget værd i mine øjne. Men jeg vil anbefale dig at skrive nogle facts om hvem der har lavet hvad, for det gør altså en hel del. Det betyder meget om det er et MSI, aOpen, ASUS eller Abit bundkort. Bare for at nævne nogle få.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
-
odder
- Bæver Bekæmper
CrazyBrain: Jeg vil sige at din sagtens kan bruges som server.. Det er til gengæld også det eneste jeg ville bruge den til 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Nej det er det.. og derfor ville jeg godt kunne bruge en 850 mhz til det.. Men det ville jeg nu også bruge den 2.4 til hvis det var.. Jeg bruger min laptop til alt arbejde.. den anden skulle bare stå og arbejde for mig 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Nu spurgte han om hvad den var værd og ikke hvad den kunne bruges til. Og personligt ville jeg ikke give meget for noget der skulle bruges som server.
Renow >> Sats på mellem 1500 -> 3000 kr. Alt afhængig af hvor naiv trunte (eller personen der skal sætte server op) i den anden ende er.
Renow >> Sats på mellem 1500 -> 3000 kr. Alt afhængig af hvor naiv trunte (eller personen der skal sætte server op) i den anden ende er.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright