Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
DjBaSze skrev:Nogle programmer bruger jeg bare ikke. Du skal ikke bestemme om jeg skal bruge p2p progs eller ej. Jeg har det fint med boardet.
Det er jo så dit problem, og hvis du ikke engang kan vente 2 minutter på at en person sender en sang til dig - så fortjener du absolut heller ikke at få den.
Det er DIG som mangler, altså er det DIG som skal være tålmodig, flink osv. Det vil ALDRIG være den som faktisk hjælper dig som skal det.
Drud jeg gider slet ikke at diskutere det. Vidste godt du ville komme med en kommentar. Men altså det nytter ikke at jeg begynder at sige noget. Fuck det. Vi andre har fundet ud af det album
Uden PIS.. så er der endelig kommet en serie cd'er til DK som er værd at spilde 160 kr på har personligt alle 3 originalt...
og mener da også at hvis folk vil skille sig ud fra mængden, og vise pladebranchen at de sagtens kan satse på Uptempo musik i DK, så har de en perfekt chance her...
det var nøjagtigt det samme med georgeus cd'erne, støt da op om det når pladeselskaberne endelig tør tage chancen...
faktisk også lidt komisk at det er et norsk pladeselskab som smider det på gaden i hele norden...
anyway...
så skal dem der requester musik her på boardet være glade for at der er nogle som gider dele...
jeg gad sgu ikke sende albums rundt til folk som ikke kunen vente 2 mins.. det er når jeg har fri bw til det og ikek et sekund før...
Velkommen i nye brugere... - Find ud af jeres problemer i PM og ik på boarded ?
Det er alt for kedeligt at læse om, i ' mundhakker hinanden ' om en sang.
Velkommen i nye brugere... - Find ud af jeres problemer i PM og ik på boarded ?
Det er alt for kedeligt at læse om, i ' mundhakker hinanden ' om en sang.
DjBaSze: Jeg kunne godt tænke mig det Men kan du ikke uploade det hertil http://s16.yousendit.com/default.uplx og så sende mig link i en pb? Sidder nemlig bag en proxy
Jeg vil prøv at være lidt mere aktiv, med at find ny ting hurtig og del med dem som ønsker det.
Jeg add ikke alle på min msn, da min liste er mega stor ehe... Så hvis jeg skriver at jeg har den, så prøv altid at PM mig så giver jeg hurtig svar som mulig
(my project is kick off, 25% done makes plans for my little mix story)
shevadk skrev:Har lige hentet Hard DAnce MAnia 3 fra Emule.. Men der er kode på... nogen der kender den....
Har tilføjet dig til msn, evt kan du bruge advanced password recovery eller noget i den dur til winrar. Så knækker den koden, det tager lidt tid alt afhængig af hvilken computer man har
Senest rettet af snabelfisk 05 jan 2005, 16:56, rettet i alt 1 gang.