Tab-browsing i Firefox
Redaktør: Moderators
Tab-browsing i Firefox
Nu har jeg siddet med Opera i et stykke tid og synes det har været meget godt, indtil jeg fik at vide at Firefox var vejen frem. Så nu vil jeg gerne vide om det er muligt at sætte tab-browsing på, for det har jeg nemlig godt kunne li' ved Opera....

-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Ja det er muligt at sætte tab-browsing i Mozilla Firefox. Jeg synes personligt firefox er genialt. Til dels især pga de tap-browsers man har mulighed for at bruge. Og den command der skal bruges til, at åbne en ny tab er "Ctrl+t", men det står også under File 
Mit råd er helt klart: hent det.. v1.0 er udkommet, og den fungerer upåklageligt. indbygget google searchbar, pop-up-blocker og meget andet geil
Mit råd er helt klart: hent det.. v1.0 er udkommet, og den fungerer upåklageligt. indbygget google searchbar, pop-up-blocker og meget andet geil
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Nej det hjælper ikke at holde Ctrl nede og trykke på et link. Du kan højreklikke på linket og trykke "Open Link in New Tab".. Den står næst øverst i højeklik-funktionen, så det er ikke jordens undergang at skulle trykke på den.
Men hvis man vil skrive en ny adresse selv så trykker man bare "Ctrl+t" og så popper en ny, tom tab frem, og så skriver man bare, for den er nemlig allerede sat klar i adresselinien
så man slipper for det der "klik-her-før-du-kan-fucking-skrive-adressen!" 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Du kan hente et addon fra https://addons.update.mozilla.org/ der gør det. Ved ikke hvad det hedder, men så det på et tidspunkt.
Edit: I øvrigt Odder, så virker det fint med Ctrl.
Edit: I øvrigt Odder, så virker det fint med Ctrl.

-
odder
- Bæver Bekæmper
Haha sorry Zlinky.. har bare aldrig brugt det og har for vane at et er for at slippe for at den blocker pop-ups.. Det er så min fejl
Men ja kan godt se at det virker.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Darkheart
- Geografisk sted: Always under // or above
- Kontakt:
Faldt lige over den her "tweak", som jeg faktisk synes virker ret godt, får Firefox til at hente flere ting på en gang, og deraf loader sider mærkbart hurtigere:
http://forevergeek.com/open_source/make ... faster.php
Kun til bredbånd...
http://forevergeek.com/open_source/make ... faster.php
Kun til bredbånd...
- Darkheart -
We fools who love...
We fools who love...