dejligt at se der igen er liv i MIX AREA... og fedt folk kommer med vilde tracklister...
kan huske hvordan jeg har trampet rundt til dj digress - baila para mi i mine folkeskole dage...
dejlig tracklist...
men må dog sige.. at de 2 første overgange skuffer mig.. minder lidt om fade out, eller det er fade out / in
syns du skulle have mixet lidt mere... nu du har 4 sange med på 11 mins kunne du sagtens have mixet bass-stykkerne sammen i stedet for et lidt skravet fadeout...
og i den første sang Michael_Urgacz_Vs_Sean_Tyas-4_Corners, syns jeg desværre du ødelægger en eller sindsygt fed sang ved breaket, der 1:03... den kunne godt have fået lov at fortsætte... da temaet holder 1000000000 % i den sang...
igen fadeout over i rythm and drums, lidt ærgeligt... får mest af alt dit mix til mere at lyde som en slags "album sampler" med små bider af hver sang..
videre over til baila para mi, beatmixer du ret flot... men syns du breaker den lige lovligt tidligt og helt forkert... det er en meget upassende og bestemt opbremsning, som man tydeligt kan høre ikke passer ind...
din outro, syntes jeg er helt ok...
husk det er kritikken der gør dig bedre.... og inderst inde kan du nok også godt selv høre det... men syns det er fedt du smider dine ting op... jeg skal nok komme med feedback...
kan huske da jeg startede med at poste mine mixes her... det er tydeligt at høre forskel på dem og de nyeste jeg har lavet... d kan jeg kun takke CA for...
en lille kommentar til coveret... er fejl i din tracklist... dj digress og dj's @ work skal vist lige byttes om..
coveret er ok.. har ikke styr på GFX men syns ikke det ser helt dumt ud..
//kloojve