Kloojve, det som d3frozt pointer er bare at de linker til mixet, og som jeg læser forumet, så diskutere de bare om hvilket mix der er bedst, og smider links til forskellige mixes som de lige har tilgængelige, der står så vidt jeg kan forstå intet om at dj sandstorm har levet ca mixet.kloojve skrev:´det er ikke vores mix...!!!!
tracklisten ifølge hans hjemmeside passer slet ikke.. og tiden passer heller ikke...
efter hvad jeg kan se i det link d3frozit postede... har det intet med ca yearmixet at gøre...
Chart_Attack_-_Yearmix-2004-CA
Redaktør: Moderators
We came to wreck everything and ruin your lives, God sent us

Meget rigtigt har Mario Winans brugt den i I Dont Wanna Know - Men danskrap.dk-brugeren er desvaerre ikke helt ved siden har.. Jeg har faktisk snuppet samplet fra Fugees, da det var nemmere - men i og for sig er det vel lige meget... Det er jo det samme sample, om det er taget fra det ene eller det andet track.QrazyLeg skrev:Hehe... Ihvertfald måske lidt om at det er et uddrag af et længere mix, hvor rap/hiphop kun er en mindre del af det samlede mix. Så fatter de nok tracklisten en anelse mere...
Iøvrigt må den bruger inde på danskrap.dk der trækker "The Fugees" frem i lyset gerne skamme sig. Hvis man er på et rap-forum burde man da have kendskab til Mario Winans fra 2004
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hehe fair and square... Kan ikke høre forskel. Men da de alle numre er fra 2004, så måtte den konklusion jo tages 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright