Trance Meets Hardstyle - 2 Lange CD'er (Nyt HTTP link!!!)

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Trance Meets Hardstyle - 2 Lange CD'er (Nyt HTTP link!!!)

Indlæg af goafreak »

http://www.thepiratebay.org/download.ph ... _1.torrent

http://www.thedevil.dk/files/va_-_tranc ... vol__1.rar

http://www.mixpoint.net

En ven og jeg har lavet 2 mix på cirkus 70 mins hver.
CD1 er trance - CD2 er hardstyle.

CD1:

01. Turntables Sync (Trance Energy Intro)
02. DJ Tiësto - Adagio For Strings
03. Jas Van Houten - Loco Love (Extended Mix)
04. Randy Katana - In Silence (Txitxarro Mix)
05. Jules & Raoul - The Sound Of Light (Club Mix)
06. Phalanx - I'm Alive (DJ Manian Remix)
07. Avanto - The Flute (Airbase Remix)
08. Ayumi Hamasaki - M (Above & Beyond Vocal Mix)
09. CJ Stone - Into The Sea (Green Court Remix)
10. Oceanlab featuring Justine Suissa - Sky Falls Down (Oceanlab AM Mix)
11. Alt+F4 - Alt+F4 (Original Mix)
12. Andian - Beautiful Things (Gabriel & Dresden Remix)
13. ATB - Ecstasy (A & T Remix)
14. Blank & Jones featuring Rob Smith - A Forest (Original Mix)
15. Alex M.O.R.P.H. - Flaming Clouds (Original Vocal Mix)
16. Redwing - Rocket (Club Mix)
17. DJ Sammy featuring Loona - Rise Again (Viframa Remix)
18. Energy Shutdown (Trance Energy Outro)

----------------------------------------------

CD2:

01. Tanner - Intro
02. Brennan & Heart - Hardstate Channel
03. DJ Zany - Xpander
04. Thomas Trouble - In Full Effect
05. Smashing Guys - Black Shape
06. Citizen - Toxic
07. MDT vs The DayWalker - Destroy
08. Builder - Devil Dolls (Studio Monti Mix)
09. Donkey Rollers - Ruff
10. G1 & Twisted - Hard!
11. Marcel Woods - Static State
12. Psycho Brothers - Chainsaw (DJ Activator Remix)
13. Marc Jerome - Kill It
14. Tanner - FIGHT!
15. System 3 - Smash It (Right Mix)
16. DJ Duro - Cocaine MF
17. Showtek - Seid Ihr Bereid?
18. Brooklyn Bounce - X2X (Deepack Remix)

--------------

Vi leder forresten efter en ordentlig host... Skal nok se om jeg kan linke igen, til dem som ikke har torrent-halløj...

I må meget gerne skrive kritik :)

***UPDATE***

Så har jeg smidt et http-link op... Så I må meget gerne hente det nu :)
+ Den ligger på mixpoint!
Senest rettet af goafreak 17 jan 2005, 15:55, rettet i alt 2 gange.
BØH
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

goafreak skrev:Vi leder forresten efter en ordentlig host... Skal nok se om jeg kan linke igen, til dem som ikke har torrent-halløj...
Ja tak :D for jeg sidder bag en proxy og har under ingen omstændigheder mulighed for at hente den :cry: Og ved jo at du plejer at lave noget fed, så vil jo egentligt gerne have fingre i det :D
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Jeg synes det er 2 fede mix med nogle fede track-lister. Nogle af overgangene kunne godt ha været bedre (Passet sammen i trommerne) da det er lidt ala livemix. Men der er også rart fede skift og nogle gode ideer. Keep it up guys.

P.s Mixne er lagt til dowload på www.mixpoint.net

See U. :wink:

//Thomaz
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

puha.. det var godt nok noget af en omgang.. Men nu har jeg fået gjort min vurdering færdig, og den kommer her:

CD 1: Trancemix by debichu:

Mixet synes jeg starter stille og roligt og kører i et ganke godt tempo, men i Adagio for Strings delen synes jeg, at jeg hører en pivelyd i baggrunden. Nærmest som om soundtracket ikke er af særlig høj kvalitet og det synes jeg er en skam, da det er god fade in og out på.

der er mange ting at sige om mixet, og jeg tror det er nemmest at smide mine noter over de forskellige ting i mixet op, da det tager meget lang tid at skrive alt om i kontekst:

11:10 overgang er mega fed

13:48 stilheden er god.. starter godt op igen

14:28 pulsen kunne måske starte en smule lavere og så stige
i stedet for at komme så pludslig

15:44 I'm alive er skåret lidt galt.

32:00 opstarten efter stilheden havde jeg nok valgt at komme lidt tidligere
den går helt i stå - Lyder ellers rigtig fed fra 33:00

43:33 Den lilletromme som er sat ind synes jeg godt kunne være tilpasset ordentligt.
Dårlig overgang men utroligt god sang den går over i.

51:32 lyder alt for fed.. lækker kvindestemme

53:57 er sangeren alt for fremtrædende synes jeg.. Måske han skulle dæmpes
men det kan også bare være mig.

54:33 hvad sker der? :x det lød ikke godt at lyden blev dæmpet
og hurtigt fik et hak op igen.

59:18 kan godt lide spol/scrath tilbage og så starte noget nyt :P lyder rigtig fedt.

64:25 rigtig dæili overgang til noget langt mere stille og godt nummer til formålet

71:05 bryder mig ikke om overgangen.. for stor forskel på det stille og det nye.

Jeg synes desuden at slutningen er ret god, og meget vild. Alt i alt synes jeg det her er et rigtig godt stykke arbejde, og med meget få fejl.

CD 2: hardstylemix by goafreak Tanner:

Da mixet startede synes jeg ikke lige at det var min stil i forhold til det trancemix, som er der, men jeg må indrømme at goafreak virkelig har gjort sig umage, og jeg synes det var en pragtfuld time at sidde og høre hans mix.. Mine kommentare er som følger:

Fed indtro..

1:02 dejlig start på din hardstyle

1:49 fed smash efterfulgt af en sjov stemme, som jeg i hvert fald godt gider høre på.

3:45 god start

4:55 din hardstyle rykker som altid rundt

6:12 er en fed overgang og ryger jo over i en genial pulse

7:27 stilheden og det dybe, stigende beat kommer ind rigtigt og stiger ikke for hurtigt
og ikke for langsomt

8:57 overgangen virker så fed indtil den totale stilhed

10:59 er en fed stemme, og det er fedt at hun først stiger og så følger beatet
og hun afsluttes godt og afløses fedt

12:07 går i stilhed og starter op for fuld hammer

12:34 Han kan sq sige en masse.. og passer rigtig godt til beatet bagefter

16:01 starter du jo roligt op og lader en stille og rolig stemme tale til én inden
beatet starter igen. Han lyder rigtig evil.

17:19 beatet er helt kanon

18:28 er alt for fedt beat..

44:26 troede jeg først var en fejl men så lyder det nærmest som om man slukker for noget :D
helt kanon

44:54 fik rimeligt chok af at stemmen havde været så lav og pludselig blev så høj
ikke optimalt. Hvorfor ikke gøre det lige så godt, som du har gjort i resten af mixet?
Men han lyder fed.

46:02 har rimelig griner over den motorsav.. ret fedt påfund :D og den måde den bliver
højere og højere på frekvenserne begyndte jeg næsten at grine

47:13 bryder mig ikke om beatet.. lidt for højt

54:16 overgangen lyder rigtig fed..

54:35 må nok sige du får skruet en hel del op for tempoet da. Lyder (overraskende) faktisk
slet ikke dårligt.

56:56 lidt vildt.. lagde slet ikke mærke til at beatet forsvandt.. utroligt fedt.

63:39 arh hvor nice som du har fået pillet Aquagen - Partyalarm-stemmen ned i tempo der :D
btw et godt gammelt nummer.

[/b]64:20[/b] rigtig godt beat med en god pulse.. kører rigtig godt.

67:11 skal da lige love for at du får sat endnu en milepæl på din volumeknap. endnu et skift
som jeg ikke bryder mig meget om selvom det jo lyder okai.
men det der med at køre helt i bund og starte helt oppe igen er ikke lige mig.

68:05 er en fed start på en virkelig fed slutning

Du levede fuldt op til mine forventninger med dette hardstylemix. Havde regnet med, at du ville gøre et lige så godt stykke arbejde, som du altid gør og det kan man ikke sige, at du ikke har gjort. Det er virkelig godt lavet.

Jeg synes I begge har gjort et virkelig godt stykke arbejde, og i har min absolutte respekt for de mixes i har leveret. Lange, gode og frem for alt med rigtig gode numre i. Nye som gamle.
Jeg kunne ikke have ønsket mig noget bedre. Og tilmed et rigtig fedt cover I har fået lavet dertil.
Endnu en gang rigtig godt klaret til jer begge to.
dj drop
Geografisk sted: Kolding, dk

Indlæg af dj drop »

Introen, er det den der:

Turntable 1 - testing og sådan? :o
For har ledt efter den, nogle der ku smide..
Kan ikke downloade da min bandwhith er opbrugt :mad:
Get up & Dance .
nesia

Indlæg af nesia »

Trance delen gi'r jeg ikke en fuck for, men kun fordi det ikke er min musiksmag...

Så videre til hardstyle delen, supermixet og okay trackliste, den er 72% genial :)
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Hi har ikke så meget andet at sige end det nesia har skrevet.. Gir heller ikke en fuck for det trance der hehe. Men hardstyle mixet er bare super.. Såå good work
Billede
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

odder skrev: 44:54 fik rimeligt chok af at stemmen havde været så lav og pludselig blev så høj
ikke optimalt. Hvorfor ikke gøre det lige så godt, som du har gjort i resten af mixet?
Men han lyder fed.
Sådan er sangen faktisk :P Ikke noget jeg har lavet om på, hehe.. Har forsøgt ikke at ændre på tracksne mere end nødvendigt, da jeg ville have det skulle lyde som livemix.
odder skrev:63:39 arh hvor nice som du har fået pillet Aquagen - Partyalarm-stemmen ned i tempo der
btw et godt gammelt nummer.
Showtek - Seid ihr bereid hedder nummeret. Sådan er det skam :P

Tak for kritikken - god som dårlig :P Synes godt vi kunne få nogle trance-freaks herind for at give kritik til trancemixet. Hehe :D
BØH
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Jeg var vild med trancedelen.. Men jeg synes også at din var genial Tanner.. Men det er bare sjaw at de så også har brugt den i Partyalarm :D men noget af det mest geniale ved din hardstyle er at det er mega svært at høre hvornår du går over i et nyt nummer.
Så kan det jo så diskuteres om det er fordi du er god eller om det er fordi Hardstyle er meget ens ;) :roll:
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

indtil videre har jeg kun fået hørt trance delen igennem... og jeg må sige.. at hvis det var live.. syns jeg det er ok klaret... men da det nu er et computermix... hvor man SPECIELT i acid, har mulighed for at rette overgangene, så de passer perfekt... er jeg sgu ret skuffet...
hvis ikke i selv kan høre den er gal, så ved jeg ikke rigtigt hva jeg skal sige...

størstedelen af overgangene er klaret på max 10 sek, og de er allermest skruet sammen således at de to tracks FORSKELLIGE synths rammer hinanden, og får det til at lyde utroligt rodet... og ikke mindst dårligt...
i har dog et par kvali overgange.. men de formår overhovedet ikke at trække de skræmmende synths'klaske-banke-overgange op...
en ros skal i dog have... tracklisten er UTROLIG!!! mega genial... er vild med musikken... bare synd i ikke har givet jer lidt mere tid til at sætte jer ind i acid programmet... (skriv hvis i vil have hjælp)

alt i alt... må jeg desværre sige jeg blev meget skuffet...

- nu vil jeg lige lytte hardstyle-delen igennem..

-----------------------------
grunden til min meget direkte og meget provokerende kritik.. er at hvis man laver mixes med 18- 20 tracks, uden nogen form for samples, der varer 70 mins.. forventer jeg også nogle kvali overgange.. ellers ville jeg altså ikke spilde min tid på at høre 70 mins. crap igennem... sry, men jeg ville hade mig selv hvis jeg bare gav jer et skulderklap og sagde godt klaret drenge... det holder bare ikke...

//kloojve
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Til debichus forsvar skal det lige siges, at det er det eneste han har lavet i Acid... Jeg har selv lavet mange megamix (Megamixers.com/Mixpoint.net style) som folk har syntes var fede nok, men synes stadig der er nogle af mine overgange der blev lidt.. Kikset... - Ikke at det var et forsvar.. Overhovedet ikke. Ta'r kritik som kritik nu skal tages, og retter mig efter det. Glæder mig til at høre din mening om min del.
BØH
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

jeg kunne også næsten godt høre og læse ud af mixet at han ikke har arbejdet særlig meget i ACID... men derfor mener jg også man skal øve sig. i stedet for at smide noget halvskidt - halvfærdigt, på gaden :)
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

har hørt hardstyle delen, igennem nu.. og syns der er utrolig klasse forskel på trance delen og så hardstyle delen...
da jeg ikke er så skrap i hardstyle tracks, har jeg nogle gange svært ved at høre overgangene.. hvilket både er godt og skidt.. skidt for mig da det gør det meget svært at kommentere dine mixer-skills og godt fordi, overgange til et vis punkt skal forekomme usynlige... (personligt.. kan jeg godt lide at man kan høre overgangene, specielt under live mixes / livesets)
alt i alt stor stor forskel på de to mix... syntes dog at de 2 x 70 min med kun 18 - 20 tracks på hver cd... er lige lovligt for tørt, i kunne godt have klemt 5-6 tracks mere ind ;) så kommer man ikke til at falde helt i søvn...
men STADIG husk på det er min mening... vi har jo heldigvis alle forskellige meninger...
Besvar