Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Yes, jeg kan et par af dem. Men for en god ordens skyld kunne det være rart der er nogle derude (der selvfølgelig har set dvd'en), som kan fortælle mig navnene på de forskellige sange der bliver performet.
Er specielt interesseret i den sang, som Floorfilla gir' den gas til.
jeg har også ledt efter det nummer, i laaaaaaaang tid. MEN!
da jeg var på picadilly, i hillerød i sommers og se pulsedriver spille, var jeg heldig også at få en snak med ham, og jeg spurgte ham også hvad nummeret hed, han fortalte at det ikke var til at købe nogle steder, det var et projekt dj cerla og momo specielt havde lavet, og kun delt ud til enkelte dj's, deriblandt pulsedriver... (han spillede det da også deroppe)
men projektet blev ikke til noget.. sååå... hvis vi nogensinde skal have den sang er den hurtigste vej nok at rippe det fra DVD'en...
Møg fedt nummer og ligesom kloojve har jeg også ledt efter det i laaaang tid. Men jeg ved at Dana også spillede det til Sensation 2003 i et remix og den er med i Sensation Black Megamix 2002
Dana's playlist til sensation 2003 var:
01 Sensation Intro
02 Donkey Rollers - Sound Of The Beast
03 D-Vided - The Way (A-Lusion Remix)
04 Ard & Jorn - 16 (Bitte Ein Beat Remix)
05 Dana & The Prophet - Scratched
06 Laidback Luke ft. MC Marxman - We Can Not Get Enough (The Prophet Remix)
07 ID
08 TNT - Ti Ta TNT (Technoboy's Conga Mix)
09 ID
10 Blutonium Boy - Hardstyle Instructor
11 Hardheadz - Wreck Thiz Place (Showtek Remix)
12 ID
13 ID
14 JTS - Nog Een Keer
15 ID
16 French Connection - French Connection
17 Deepack - Here's Johnny
18 ID
19 Masoko Solo - Pessa Pessa
20 Atlantic Wave - Love Killer
Så kan i jo lige tjekke om det skulle være en af de tracks på listen....!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!