jeg søger et simpelt program/hjemmesidekode til når en masse gutter skal tilmelde sig en given sportsgren.
lidt historie:
Det drejer sig konkret om at jeg spiller firma floorball hver torsdag. Tilmeldingen har altid foregået ved at man skulle maile til en kontaktperson når man var på. Jeg synes det kunne være fedt, hvis man kunne tilmelde sig på et website, så alle kunne tjekke hvem der er tilmeldt.
Det jeg har brug for noget så man kan gå ind på en given dag og tilmelde sig og hvis man først er tilmeldt skal man kunne slette sig igen. det skal IKKE kræve nóget login, da det er betroede kollegaer som får link. dvs at man faktisk kan tilmelde/slette en anden hvis man vil det.
hvis der er nogen som har lyst til at lave dette, eller linke til nogen sider der har det, ville jeg blive glad.
booking
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Den kan du vel klare med php? Al magt til linuxsprog
Jow det er jeg faktisk ret overbevist om at du kan.. Du skal bare lave et open forum, hvor man så kan poste i, og når så skal den "bare" aflæse ip så den kan afgøre hvem der må ændre hvad.. altså så man kun kan slette den tilmelding man selv har lagt ind.
Det kunne godt risikere at tage noget tid at skrive, men er overbevist om at det kan lade sig gøre.
Det kunne godt risikere at tage noget tid at skrive, men er overbevist om at det kan lade sig gøre.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Vil vel tage ca 5-15 min at lave med php og mysql, men jeg gider ikke hjælpe dig når du bliver gal over at få hjælp
Ej, kontakt mig på du-ved-hvad hvis du vil ha' det på den måde.
edit:
http://lightzone.dk/feffe
Tog mig 15 min - laver det lige lidt pænere
@ odder:
Forkert. Det vil tage ca 1-3 min længere at lave det med ip check.
Ej, kontakt mig på du-ved-hvad hvis du vil ha' det på den måde.
edit:
http://lightzone.dk/feffe
Tog mig 15 min - laver det lige lidt pænere
@ odder:
Forkert. Det vil tage ca 1-3 min længere at lave det med ip check.

-
odder
- Bæver Bekæmper
Tager det virkelig ikke længere tid? troede faktisk det tog meget længere tid.. Men det ville tage lang tid for mig.. Men nice nok..
Jeg kan også kun skrive html og lidt vb.. ikke det sejeste i verden, men det går.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
Jeg udtaler mig når jeg har en idé om hvad det kan skrives i.. har aldrig påstået at jeg kunne finde ud af at skrive det 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game