Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
I'm iiiiiin...
Fuck det bliver fedt man.. og så er Cube jo heller ikke det værste sted i Aalborg Hører i hvert fald til på min Top2 over steder jeg gider være. Godt initiativ drenge, og så garanterer jeg for at vi ses på Cube, hvor de forresten har et var vildt nice bartender-trunter
fåååååååååårk... Der er jo kun knap 2 måender til... Hvordan skal jeg nogensinde nå at få en større DUNK/VOM end posten.... total feje trix at bruge mail...
men regn med mig.. skal bare lige ha fornyet mit ung kort hos dsb.
Feffe skrev:fåååååååååårk... Der er jo kun knap 2 måender til... Hvordan skal jeg nogensinde nå at få en større DUNK/VOM end posten.... total feje trix at bruge mail...
men regn med mig.. skal bare lige ha fornyet mit ung kort hos dsb.
Man mister helt lysten til at drikke sig fuldstændig i hegnet når domin ikk kommer.!!! nu må vi håbe frz kommer og ligger stilen, ellers ved vi jo ikk hvad vi skal gøre. plejer jo bare at følge domin
1. Det er ikke muligt at få barnepige.
2. Min fars fødselsdag
3. Har/får travlt på arbejde
4. Der er bare ikke tid til at rejse derop og hjem igen, too bad.