Dansk musik, hjælp! :S

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
deric

Dansk musik, hjælp! :S

Indlæg af deric »

Hej..

Jeg skal snart i gang, med det store års-projekt i skolen.... Der har jeg valgt emnet Dansk muiks!

Men er der nogle som vil komme med lidt hjælp til en problem formulering (se problemer i emnet)

:puppydogeyes:
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Nu er emnet rimelig bredt. Hvilken optik, måske optikker, skal det skrives under (sociologisk, økonomisk, historisk, politisk eller noget helt andet).

Du vil sagtens kunne finde problemstillinger inden for alle punkter.

Noget helt andet er at "problemer i emnet" (munder ud i en problemstilling) ikke er det samme som en problemformulering. Problemstillingen fylder somregel 1/5 af et projekt, alt afhængig af den projektets størrelse. Problemformuleringen fylder højest 2 linier. Det du mener er jo nok en mulig problemstillingssætning, men ville lige rette, for hvis man laver samme sprogfejl i opgaven, så er konklusionen under 5 inden denne skal forsvares mundtligt. Det vil være lidt surt at få et par måneders arbejde spildt jo :roll:

Er der en makslængde på projektet? Det er ret væsentligt når man tænker på en mulig problemstilling.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
deric

Indlæg af deric »

QrazyLeg skrev:Nu er emnet rimelig bredt. Hvilken optik, måske optikker, skal det skrives under (sociologisk, økonomisk, historisk, politisk eller noget helt andet).

Du vil sagtens kunne finde problemstillinger inden for alle punkter.

Noget helt andet er at "problemer i emnet" (munder ud i en problemstilling) ikke er det samme som en problemformulering. Problemstillingen fylder somregel 1/5 af et projekt, alt afhængig af den projektets størrelse. Problemformuleringen fylder højest 2 linier. Det du mener er jo nok en mulig problemstillingssætning, men ville lige rette, for hvis man laver samme sprogfejl i opgaven, så er konklusionen under 5 inden denne skal forsvares mundtligt. Det vil være lidt surt at få et par måneders arbejde spildt jo :roll:

Er der en makslængde på projektet? Det er ret væsentligt når man tænker på en mulig problemstilling.
Hej... Det er lmmulering vi skal lave.. jeg ved ikke hvad der skal skrives under... hoved enet for alle var bare "der er dansk".. også skal vi selv vælge et emne og lave problemformulering (se et problem i emnet)... jeg ved ikke så meget om det med projekt, da dette er 8, klasses projektet.. og også det første "store" projekt
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tjja et hurtig bud på en problemformulering ville være.

Kvaliteten på dansk produceret musik og dens emne til at konkurrerer internationalt

Du kan så liste nogle punkte du vil omkring, såsom:
- sprogbarrieren
- Demografiske forskelle land til land. (miljø, økonomi, kultur, religion, censur osv)
- Den danske musiks kultur og historier - fordele og ulemper

altså, går ikk ud fra jeres opgave formulering skal være så gennemarbejdet endnu. husker ihvertfald mine folkeskole rapporter som værende rimelig frie.

anyway- bare nogle ideer :)
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Fair nok. Jeg misforstod dit opslag da du skrev "dette års store...." så gik jeg ud fra du var lidt højere oppe i klassetrin :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar