CA-POT ohh yes its back again
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Hehe er man ikke lidt krævende?nco skrev: Plus I også skal bestille plads til mig i toget. Tak tak
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Kode: Vælg alt
YaKuZa_MaB:
VI skal bare ha bestilt en masse biletter men det vil jeg gerne stå for så skal jeg bare vide hvor mange der skal ha en billet så fixer jeg det ca 2-3 uger før så vi alle kan side sammen så skal alle bare selv sørge på at købe billetten fra deres egen station ellers skal vi alle mødes i KBH for så er vi da sikre på at vi får pladserne! for vi skal sku da alle side sammen så vi kan fyre den af! hvis vi er nok kan jeg jo bare resavere en hel vogn men så skal vi jo nok være omkring 50 der skal derop!;)Overhovedet ikke. Bemærk hvad Yakuza skrev. Det ville være lidt ærgeligt hvis jeg skulle stå op eller sidde i hvilkeafdelingen hele vejen til Aalborg, alt i mens alle de andre hoveder sidder og fester i en vogn. Dog kommer jeg ikke til at stå op, det helt sikkert.odder skrev:Hehe er man ikke lidt krævende? ;)nco skrev: Plus I også skal bestille plads til mig i toget. Tak tak :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
night_hawk
-
odder
- Bæver Bekæmper
Ja okai nco kunne jeg ikke lige huske
Men fair nok.. Så mangler vi bare en masse tøser
jeg går igang med at spørge kartoteket om der er nogen der skal med 
I andre må også igang med telefonbogen og spørge damerne
I andre må også igang med telefonbogen og spørge damerne
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
odder
- Bæver Bekæmper
årh com da on.. tror lige det er noget for dig Mail

Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
OBS OBS OBS Så skal det så lige siges at jeg ligger sku ikke ud for billeten! medmindre mit system ikke kan lade sige gøre på den anden måde jeg har tænkt mig! det jeg har tænkt er at score en helvedes masse Pladsbilletter de koster 20 pr stk. også får folk bare en plads når de står på!
Problemet er så bare at i DSB's regler står der at hvis den plads hvor plads billetten er bestilt til ikke er intaget efter 15 kan den uddeles til andre! og det kan vi jo ikke have!
men jeg finder på noget!
Jeg regner slev med at hoppe på i KBH så alle der skal ha plads billet skriv til mig om hvor i skal med fra og hvem i er så jeg lige kan få styr på hvem hvad og hvor diverse billetter skal bestilles fra!
Problemet er så bare at i DSB's regler står der at hvis den plads hvor plads billetten er bestilt til ikke er intaget efter 15 kan den uddeles til andre! og det kan vi jo ikke have!
men jeg finder på noget!
Jeg regner slev med at hoppe på i KBH så alle der skal ha plads billet skriv til mig om hvor i skal med fra og hvem i er så jeg lige kan få styr på hvem hvad og hvor diverse billetter skal bestilles fra!

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Lige præcist. Det er vigtigt det kommer på, hvor man rejser fra. Ellers kan DSB som du rigtigt nok skriver give pladsen til en anden. Så det er ikke nok bare at bestille en røvfuld fra København.YaKuZa_MaB skrev:Jeg regner slev med at hoppe på i KBH så alle der skal ha plads billet skriv til mig om hvor i skal med fra og hvem i er så jeg lige kan få styr på hvem hvad og hvor diverse billetter skal bestilles fra!
Husk det også skal være til et IC-tog og ikke Lyntog :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:

</center>