CA-POT ohh yes its back again

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

explodedk

Indlæg af explodedk »

fuck it... jeg er på :D kan se jeg har noget på kasernen i fredericia den lørdag, men det er kun om dagen... så er alligevel på den anden side af både storebælt og lillebælt... :D
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Vi må næsten lige have lavet en liste med hvem der dukker op og hvem der ikke dukker op, så kan vi også bedre punke vedkommende hvis han alligevel ikke kommer hehe :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Tjek første post :) Tror posten opdaterer den løbende
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Ahh ja, min fejl. Det bliver godt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

prøver at opdaterer den. men altså skriv en pb hvis i mangler eller ikk gider med og jeg har skrevet jer på osv.

for som jeg skrev! tilmelding bindende! melder man fra er der ban i 10 min og ca gear blir 20 kr. dyre!!!

hehe
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

DjMail skrev:for som jeg skrev! tilmelding bindende! melder man fra er der ban i 10 min og ca gear blir 20 kr. dyre!!!
Man melder da heller ikke fra noget så important som CATT 8O
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

odder skrev:portant som CATT 8O
CATT?
nco\\ CHART ATTACK 1999
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

Chart Attack Trance Trips som der så smukt står på hans nice plakat :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe er Chart Attack OG Trancetrips hehe
odder
Bæver Bekæmper

Indlæg af odder »

hehe okai Mail :D men det er en nice plakat anyway :D og det er et skide godt initiativ som jeg gerne vil rose til skyerne :D
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Odder... Det har nu heddet Chart Attack Party On Tour lige saa laenge jeg har vaeret med (jeg ved ikke med foer jeg var med - fulgte ikke rigtigt med i det dengang) Med det er stadig tilbage til slutningen af 2002.

Og saa maa jeg understrege at det da er for bittert at jeg ikke har vaeret med til de sidste 3 CA-POTS! Dummeflade til mig :s
Mener dog at jeg er undskyldt denne gang - har ikke lige mulighed for at tage hjem fra .fr
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

dwr skrev:Det har nu heddet Chart Attack Party On Tour lige saa laenge jeg har vaeret med (jeg ved ikke med foer jeg var med - fulgte ikke rigtigt med i det dengang) Med det er stadig tilbage til slutningen af 2002.
Det har det faktisk altid heddet. Vi festede jo en del i København til at starte med. Førfest hos Feffe, og så videre til IN IN IN i Nørregade eller hvor folk nu røg hen. Men primært der. Så mener jeg det var Will Not der kom på banen med noget nede på Zonen i Nakskov, og så havde vi lige pludselig en CA POT. Mærkeligt navn egentligt. Vi bruger faktisk skrive en kronologi for CA. Det kniber med at huske det hele.
YaKuZa_MaB skrev:Jeg regner selv med at hoppe på i KBH så alle der skal ha plads billet skriv til mig om hvor i skal med fra og hvem i er så jeg lige kan få styr på hvem hvad og hvor diverse billetter skal bestilles fra!
Jeg går udfra vi satser på dette tog?:

Kode: Vælg alt

IC 153 Kh-Ab 12.03.05

København H.   15:00   YaKuZa_MaB  Bykovsky  \\On3^  Feffe  Fair
Høje Taastrup  15:12
Roskilde       15:20
Ringsted       15:37
Slagelse       15:52   nco\\  Haude  Kloovje +2/3
Korsør         16:01
Nyborg         16:14
Odense         16:30
Middelfart     16:55
Fredericia     17:08
Vejle          17:23
Horsens        17:40
Skanderborg    17:55
Århus H.       18:14
Hadsten        18:31
Langå          18:40
Randers        18:50
Hobro          19:06
Arden          19:16
Skørping       19:22
Støvring       19:27
Svenstrup      19:34
Skalborg       19:38
Aalborg        19:43  PARTYTIME!

Varighed: 4t 43m
Vil folk have skrevet sig på overstående liste, så PM mig lige. Jeg ved desværre ikke hvor I forskellige kommer fra eller hvert i fald hvor I har tænkt jer at stå på.

Når vi skal hjem søndag morgen, så kører togene igen direkte til København fra kl. 06.25, og så ellers derefter hver time. Så der skal være seriøst fest i gaden, til det første tog kører. Meeeeeeen mon ikke også det skulle blive muligt. Ellers tager jeg nøglen med til et tog, så låser vi os selv ind.

Hvem følger mig ned til Captain Morgan gavlen inden jeg bliver for stiv?
Senest rettet af nco 03 feb 2005, 22:46, rettet i alt 2 gange.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Haude

Indlæg af Haude »

nco skrev:Hvem følger mig ned til Captain Morgan gavlen inden jeg bliver for stiv?
Hah, du er stegt i odense!! :twisted:

Denne gang SKAL jeg have bestilt pladsbillet til hjemturen!! Jeg nægter ikke stå op hele vejen hjem igen!!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

nco skal nok se om jeg kan arrangere en guided tour med nogle søde piger ned til den gavl.

men tænkte lige hvornår køre det tog som køre lige inden ?

for i er først i alaborg 15 min før festen begynder og hvis dbs nu er forsinket som de altid er, så kommer i jo nok en hel del forsinket. og vi har kun stedet i 3 timer. og mener de tælller op omkring kl. 21 og hvis der ikk er 50 der koster det mig, qrazy og manson kassen hehe bare en tanke
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Er bange for, at der er risiko for at den gavl efterhånden er blevet fikset/fjernet/whatever.. Har ikk set den (men har godt nok heller ikke ledt), og der har været godt gang i håndværkerne heroppe det sidste stykke tid..
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

tror squ stadig den er der, og hvis den ikk er så laver vi den fandme selv!!!!
MaZe
CA Party Freak
Geografisk sted: Skive

Indlæg af MaZe »

hehe kan se posten har skrevet os på listen selvom jeg dog ikke har meldt 100% tilbage, da der vist er en koncert Tina^ havde snakket om hun ville til så nu må vi se....

Over And Out
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

MaZe skrev:hehe kan se posten har skrevet os på listen selvom jeg dog ikke har meldt 100% tilbage, da der vist er en koncert Tina^ havde snakket om hun ville til så nu må vi se....

Over And Out
fuck hvad tina nu siger! CAPOT er vigtigere...
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

hehe nemmerlig
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

DjMail skrev:nco skal nok se om jeg kan arrangere en guided tour med nogle søde piger ned til den gavl.
Det ser vi frem til. Håber ikke at den er blevet malet over.
DjMail skrev:men tænkte lige hvornår køre det tog som køre lige inden? for i er først i alaborg 15 min før festen begynder og hvis dbs nu er forsinket som de altid er, så kommer i jo nok en hel del forsinket. og vi har kun stedet i 3 timer. og mener de tælller op omkring kl. 21 og hvis der ikk er 50 der koster det mig, qrazy og manson kassen hehe bare en tanke.
Det kører præcist en time før. Jeg tvivler nu det er forsinket på ganske alm. lørdag i marts måned. På det tidspunkt skulle der ikke være noget sne tilbage, plus jeg kan ikke komme i tanke om andet der skulle kunne forsinke det. Det er bare det, at en time er lige pludselig meget før at vi skal afsted. I må kunne aftale med diskoteket, at hvis DSB er forsinket, og vi kommer med en bekræftelse fra DSB på at toget er forsinket, så sparer de jer for det gebyr. Eller noget i den stil.

Klik på dette link for at holde øje med rettigheden på vores tog..
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar