REQ: Pusher 2
Redaktør: Moderators
REQ: Pusher 2
nu har jeg læst rundt omkring på nettet at der er en eller anden der har optaget pusher 2 så den skulle florere rundt på nettet under navnet:
Pusher.2.Danish.XviD.TS-XXXX
Nogen der kan skaff den? eller er det bare et rygte?
Pusher.2.Danish.XviD.TS-XXXX
Nogen der kan skaff den? eller er det bare et rygte?
-
djkassen
Det er også korrekt 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Den ligger ikk på oDc, bittorrent mv. Og jeg nægter at bruge Ædslet, da jeg overhoved ikk kan finde ud af at bruge det. Den hedder helt præcist:
Pusher.2.2004.DANiSH.DVDSCR.XviD-______.avi og et Ædsel link kan findes på shareprovider`s side, under Pusher 2
Pusher.2.2004.DANiSH.DVDSCR.XviD-______.avi og et Ædsel link kan findes på shareprovider`s side, under Pusher 2
Senest rettet af amh 06 feb 2005, 12:45, rettet i alt 1 gang.
Jeg vil godt sende den til en mere. BAre ked af at sende den til alle. Rimelig meget bw der bliver optaget på det. Kan I ikke finde ud af noget individuelt derefter så?Renow skrev:Meget muligt den er udee men er der ikke nogen der kna skaffe den ?
Iøvrigt vil jeg ikke mene den er i så god kvalitet at det er værd at bruge tid på det. Somsagt er der både counter og uk-subs på. De fleste (alle) vil nok alligevel hente den næste udgivelse eller som jeg (ja jeg pudser lige glorien) købe den.
Gider du ikke lige fjerne gruppenavnet... Så er der ikke nogen der skriger op om det...Amh skrev:Pusher.2.2004.DANiSH.DVDSCR.XviD-_____.avi og et Ædsel link kan findes på shareprovider`s side, under Pusher 2
pusher 2
Hey... Har først set tråden nu..
Jeg ligger inde med filmen i DivX og i VCD.
Skriv så finder vi ud af noget..
//LeO
Jeg ligger inde med filmen i DivX og i VCD.
Skriv så finder vi ud af noget..
//LeO
vs.dj_c skrev:mangler den stadig!!!!![]()
Amh skrev:Pusher.2.2004.DANiSH.DVDSCR.XviD-______.avi og et Ædsel link kan findes på shareprovider`s side, under Pusher 2