MSN 7 Beta

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Ja fortækker nu også 6'eren, men det sgu meget sjovt det nye ;-)
Man skal jo følge med tiden.....
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

QrazyLeg skrev:Giv mig det gode gamle icq, inden det desværre også blev for poppet med grimme gule hoveder og andre fikse detaljer.
Præcist! 2000b var den bedste version. Så blev de solgt til AOL mener jeg det var, og derefter gik det kun en vej - ned af bakke..
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Hvis man gerne vil have håndskrift toolet kan man blot installere Messenger Plus! version 3. Så kan man bruge plugins i messenger, herunder kan man downloade Msn Handwriter. Det eneste man skal være opmærksom på, er at man skal sige nej til at installere noget sponsorsoftware under installationen.
Billede
Jinsenu
Kontakt:

Indlæg af Jinsenu »

Af en eller anden grund skal man have journal viewer installeret for at bruge håndskrift-funktionen! Hvorfor det er på nogle computere og ikk andre kan jeg egentlig ikk forklare.

http://www.microsoft.com/downloads/deta ... laylang=en

installer og genstart, så virker håndskrift!
"Hang til hygge"
Besvar