<:::UPDATE:::> Billeterne er bestilt!
Redaktør: Moderators
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
<:::UPDATE:::> Billeterne er bestilt!
SKRIV EN PM TIL MIG HVIS I SKAL HA PLADSBILLET OG HVORFRA!
Jeg kan simpelthen ikke finde frem til hvem der skal med hvorfra gennem denne post!
UPDATe:::Rejse tider!
KBH H. 14:00:
Yakuza
Feffe
on3
Bykovsky
Fairground
Slagelse. 14:52
Kloojve
nco
Haude (ØV)
YaKuZa OuT.
Jeg kan simpelthen ikke finde frem til hvem der skal med hvorfra gennem denne post!
UPDATe:::Rejse tider!
KBH H. 14:00:
Yakuza
Feffe
on3
Bykovsky
Fairground
Slagelse. 14:52
Kloojve
nco
Haude (ØV)
YaKuZa OuT.
Senest rettet af YaKuZa_MaB 25 feb 2005, 19:36, rettet i alt 4 gange.

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Er sku lidt enige med jer! i skal jå så bare lige shiske de tider der står der er hvornår vi er der! vi skal jo afsted noget før!!
PS er der en der har en Boombox eller noget lignede så vi kan høre noget muzak i toget! og blive rigtigt uvenner med konduktøren!
PS nco arbejdede du ikke som stationsbetjent i KBH du må sku da lige trække i dine tråde hvis vi kommer i truble! hehe
PS er der en der har en Boombox eller noget lignede så vi kan høre noget muzak i toget! og blive rigtigt uvenner med konduktøren!
PS nco arbejdede du ikke som stationsbetjent i KBH du må sku da lige trække i dine tråde hvis vi kommer i truble! hehe

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Forstår jer squ godt med så sent som muligt. men den sidste i har på listen der synes jeg er lige lidt for sent. for så kommer i jo først op til cube kl. 21-21.15 or so. og vi har jo kun stedet i 3 timer. dvs derefter skal vi videre osv.
tar alligevel ihvertfald 15 min at gå fra banegården og op til gaden. og med det tempo folk lagde fordagen sidst i aalborg (anført af stive feffe og frz) så kan det sagtens blive 30 min jo. hvem ved måske one skal ind og æde midt i det hele eller slå på en jyde hehe
tar alligevel ihvertfald 15 min at gå fra banegården og op til gaden. og med det tempo folk lagde fordagen sidst i aalborg (anført af stive feffe og frz) så kan det sagtens blive 30 min jo. hvem ved måske one skal ind og æde midt i det hele eller slå på en jyde hehe
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
lige meget hvad.. så tager slagelse gruppen, toget så vi er i AA kl. 19:45... det andet blir for sindsygt... gider sgu ikke tage afsted kl 15...
mail... u sagde da også selv at det max tog 30 mins at gå fra toget og til cube... så er vi på cube 20:15...
syns sku ik det er så galt kun at misse 15 mins.... nu må i LIIIIIIIIIGE!!!
mail... u sagde da også selv at det max tog 30 mins at gå fra toget og til cube... så er vi på cube 20:15...
syns sku ik det er så galt kun at misse 15 mins.... nu må i LIIIIIIIIIGE!!!
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
kloojve: Ja det kommer an på hvor stiv man er
normalt tager det max 10 - 15 min.. Men det bliver ski hyggeligt dernede
And Welcome to AA 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Skriv mig på listen fra Slagelse 15.52.
Ang. musik i toget, så kan jeg ikke stå inde for noget. Det er normalt ikke noget man bliver populær af. Så det måske ikke en smart idé. Men ellers er det bare at tage iPod'en og nogle små højtalere med. Jeg har iPod, højtalere kan jeg ikke klare.
Ang. musik i toget, så kan jeg ikke stå inde for noget. Det er normalt ikke noget man bliver populær af. Så det måske ikke en smart idé. Men ellers er det bare at tage iPod'en og nogle små højtalere med. Jeg har iPod, højtalere kan jeg ikke klare.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..