windåse hakker...ARGH!!!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
bluenzi
Kontakt:

windåse hakker...ARGH!!!

Indlæg af bluenzi »

hey hey...

vil høre om i kan hjælpe mig med dette.

når jeg bruger Windows normalt. sidder høre lidt musik, surfer på nettet, skriver en mail eller noget i den stil, ikke noget der burde være system krævende.

men så hakker det pludselig i musikken, og markøren sidder fast, plus jeg heller ikke kan skrive mere, det tager et sekund eller 2. men det sker så også et par gange i minuttet....temmelig nedtur.

Nogle løsningsforslag??

På forhånd takker!!!
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Tjek for alle mulige måder efter vira, spyware osv. (lidt et fætter Fedtmule svar... :? )

Har du fornyligt installeret/opdateret noget? Har du for nylig sat ny hardware i der kræver en driver? Noget af det der kan være et problem.

CTRL + ALT + DELETE og tjek om der er nogen "jobs" der ikke burde køre eller som tager hele cpu-kraften.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

Har haft noget lignende, det kom efter jeg installeret Kazaa, og gik væk ved at Un-install Kazaa :]
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

Kazaa..naaa P2P..naa...

hehe spyware...JA...kronisk...men det har ikke rigtigt været problem før hehe...

er lidt i tvivl om, om det evt kom samtidig med jeg begyndte at bruge Firefox...

mange tak for hjælpen ind til videre
Besvar