jeg har 2L slagelsepizza med cola smag og en flaske morgan til at skylle den ned med
<:::UPDATE:::> Billeterne er bestilt!
Redaktør: Moderators
Angående tidspunktet I synes at være i Aalborg. Vi synes der er flere ting, der skal tages med i overvejelserne...
* Vi har stedet for os selv i 3 timer (fra 20:00 - 23:00). Herefter vil der blive åbnet for en offentligheden og musikgenren vil skifte. Det vilk betyde at folk vil tage forskellige steder hen. Dermed er den tid vi har til at møde/snakke/danse/gå amok sammen med så mange CA'er som muligt være begrænset.
* Folk der kommer udefra skal også have noget at spise. Kan huske at Drud, Domin og undertegnede, åd et par køer på Jensen's Bøfhus inden vi var klar til fest sidst vi var i København. At spise i toget er dyrt som bare fanden. Smørre madpakker er en mulighed, men hele Jomfru Ane Gade (Stedet hvor Cube, Under Uret, Bombay Barfly osv. ligger, for dem der ikke lige skulle vide det) er spækket med restauranter. Det samme er dens sidegade. Der kan fås 2 retter fra 99,- /3 fra 110,-. Kan skrive under på man bliver mæt.
Et sted der laves god mad er f.eks. Saltlageret hvor der f.eks. kan fås:
PASTARETTER KL. 11-22
Lasagne - med salat og brød. 52 Kr.
Pasta bolognaise - med oksekød i bolognaisesauce og brød. 54 Kr.
Saltlagerets pastaret - med kylling, bacon, grøntsager i karrysauce og brød. 59 Kr.
Tortellini - med grøntsager i basilikumsauce og brød. 59 Kr.
Endeligt er der også Bone's som jeg benytter mig af minimum en gang om måneden. Det ligger midt imellem banegården og "Gaden". Jeg er klar på at tage folk med ind og æde der, såvel som et af de andre steder. Det gælder også det praktiske som at sørge for at der er reserveret bord(e) hvis folk er interesseret.
* Det vigtigste punkt er nok det at det ikke er en drøm at spille for et dansegulv uden gæster. Det er lidt en skam hvis folk først er der kl. 20:15/30 stykker for slet ikke at tale om at de er der 21:15/30. Så er halvdelen af tiden allerede gået inden halvdelen af gæsterne tropper op og det vil måske ikke være så let at få folk til at spille en anden gang.
* Det kunne egentligt også være fedt at sidde et sted først bare for lige at sidde og hyggesnakke, drikke en pilsner eller to. Den første time af et arrangement bruger folk jo alligevel på at snakke og drikke en del. Så er vi tilbage ved overvejelsen om det tomme dansegulv.
Vi ved godt det er noget før I skal hjemmefra og det er 4-5 timer i tog vi snakker om, for dem der rejser længst. Men det ligger netop en lørdag af samme årsag. Folk har øjensyneligt taget fra fra evt. arbejde og de skal netop ikke i skole om formiddagen den dag.
Mvh Mail\\ og QzL
Vi har endvidere givet følgende rejseforslag

* Vi har stedet for os selv i 3 timer (fra 20:00 - 23:00). Herefter vil der blive åbnet for en offentligheden og musikgenren vil skifte. Det vilk betyde at folk vil tage forskellige steder hen. Dermed er den tid vi har til at møde/snakke/danse/gå amok sammen med så mange CA'er som muligt være begrænset.
* Folk der kommer udefra skal også have noget at spise. Kan huske at Drud, Domin og undertegnede, åd et par køer på Jensen's Bøfhus inden vi var klar til fest sidst vi var i København. At spise i toget er dyrt som bare fanden. Smørre madpakker er en mulighed, men hele Jomfru Ane Gade (Stedet hvor Cube, Under Uret, Bombay Barfly osv. ligger, for dem der ikke lige skulle vide det) er spækket med restauranter. Det samme er dens sidegade. Der kan fås 2 retter fra 99,- /3 fra 110,-. Kan skrive under på man bliver mæt.
Et sted der laves god mad er f.eks. Saltlageret hvor der f.eks. kan fås:
PASTARETTER KL. 11-22
Lasagne - med salat og brød. 52 Kr.
Pasta bolognaise - med oksekød i bolognaisesauce og brød. 54 Kr.
Saltlagerets pastaret - med kylling, bacon, grøntsager i karrysauce og brød. 59 Kr.
Tortellini - med grøntsager i basilikumsauce og brød. 59 Kr.
Endeligt er der også Bone's som jeg benytter mig af minimum en gang om måneden. Det ligger midt imellem banegården og "Gaden". Jeg er klar på at tage folk med ind og æde der, såvel som et af de andre steder. Det gælder også det praktiske som at sørge for at der er reserveret bord(e) hvis folk er interesseret.
* Det vigtigste punkt er nok det at det ikke er en drøm at spille for et dansegulv uden gæster. Det er lidt en skam hvis folk først er der kl. 20:15/30 stykker for slet ikke at tale om at de er der 21:15/30. Så er halvdelen af tiden allerede gået inden halvdelen af gæsterne tropper op og det vil måske ikke være så let at få folk til at spille en anden gang.
* Det kunne egentligt også være fedt at sidde et sted først bare for lige at sidde og hyggesnakke, drikke en pilsner eller to. Den første time af et arrangement bruger folk jo alligevel på at snakke og drikke en del. Så er vi tilbage ved overvejelsen om det tomme dansegulv.
Vi ved godt det er noget før I skal hjemmefra og det er 4-5 timer i tog vi snakker om, for dem der rejser længst. Men det ligger netop en lørdag af samme årsag. Folk har øjensyneligt taget fra fra evt. arbejde og de skal netop ikke i skole om formiddagen den dag.
Mvh Mail\\ og QzL
Vi har endvidere givet følgende rejseforslag

www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
jeres lille udlæg der.. gir ok mening.. men i skal stadig regne med at dem fra kbh og nordsjælland.. så skal tage afsted hjemmefra 6 timer før...
den sidste time gør alligevel en del.. men vil da lige høre dem jeg har aftalt at følges med, hva tid vi tager afsted... vi havde ellers besluttet os for kl 16 (fra slagelse) men vil da lige drøfte det en gang til..
det med maden kan sagtens fixes i toget... jeg kan godt sørge for en posefuld burgere fra slagelse... og hvis der er en der støder til, fra enten fyn eller jylland der gør det samme... kan vi spare pengene på den måde...
maden tror jeg ikke blir noget problem...
den sidste time gør alligevel en del.. men vil da lige høre dem jeg har aftalt at følges med, hva tid vi tager afsted... vi havde ellers besluttet os for kl 16 (fra slagelse) men vil da lige drøfte det en gang til..
det med maden kan sagtens fixes i toget... jeg kan godt sørge for en posefuld burgere fra slagelse... og hvis der er en der støder til, fra enten fyn eller jylland der gør det samme... kan vi spare pengene på den måde...
maden tror jeg ikke blir noget problem...
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
-
Anders BIF
- Geografisk sted: Slagelse
- Kontakt:
-
Dj Referee
- Geografisk sted: Dobbelt A
- Kontakt:
Var det i denne weekend ???
Har ikke helt fuldt med
Men er det i denne weekend
Så er jeg nemlig også at finde i gaden, (skal holde julefrokost med mit arbejde.)
Men er det i denne weekend
Så er jeg nemlig også at finde i gaden, (skal holde julefrokost med mit arbejde.)
-=:)----------------------- Everybody Be Cool -----------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
-=:)-------------------------- You Be Cool --------------------------:)=-
Re: Var det i denne weekend ???
Nej det er i martsDj Referee skrev:Har ikke helt fuldt med![]()
Men er det i denne weekend![]()
![]()
<---------------------------->
§1 I'm always right
Re: Tilmelding til Pladsbillet og tider til AA
Så blev det den alligevel? Hvad blev der af pollen? Kunne du ikke bare have skrevet nul ud for den i udløb, i stedet for at lukke den helt ned. Sidst jeg kiggede på den, der var da 15.00 vi skulle afsted.YaKuZa_MaB skrev:UPDATe:::Rejse tider!
KBH H. 14:00
Slagelse. 14:52
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Gruppebillet
Gruppe på mindst 8 voksne
Rejser I mindst 8 voksne sammen, kan I opnå rabat ved at købe en DSB Gruppebillet. I skal reservere plads senest kl. 15.00 dagen før afrejsen. Skal I rejse søndag eller mandag, skal I bestille senest fredagen før kl. 15.00, men vi anbefaler at du reserverer i god tid.
I InterCity og InterCityLyn er prisen for reservationen 100 kr. I Interregional- og Regionaltog er reservationen gratis.
Børn under 12 år rejser til halv pris.
Gruppebilletten kan bestilles på telefon 70 13 14 15.
Gruppe på mindre end 8 voksne
Er I færre end 8, som skal rejse sammen, er et DSB 10-turskort en mulighed.
DSBs hjemmeside
Gruppe på mindst 8 voksne
Rejser I mindst 8 voksne sammen, kan I opnå rabat ved at købe en DSB Gruppebillet. I skal reservere plads senest kl. 15.00 dagen før afrejsen. Skal I rejse søndag eller mandag, skal I bestille senest fredagen før kl. 15.00, men vi anbefaler at du reserverer i god tid.
I InterCity og InterCityLyn er prisen for reservationen 100 kr. I Interregional- og Regionaltog er reservationen gratis.
Børn under 12 år rejser til halv pris.
Gruppebilletten kan bestilles på telefon 70 13 14 15.
Gruppe på mindre end 8 voksne
Er I færre end 8, som skal rejse sammen, er et DSB 10-turskort en mulighed.
DSBs hjemmeside
nco\\ CHART ATTACK 1999