Klassisk (Agtigt) musik fra mig af

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Klassisk (Agtigt) musik fra mig af

Indlæg af goafreak »

Jeg sad og legede lidt med min trofaste ven Reason... Jeg fik så et udemærket... Hmm.. "Klassisk" (genren) nummer ud af det. Eller... Der er sådan .. lidt klassisk + noget guitar + noget beat noget på et tidspunkt.. Ved ikke hvad man kalder det :D Men her er det :

http://www.tanz.1go.dk/klassisk-agtigt.zip

Håber I kan lide det - I må meget gerne komme med nogle kommentarer til det :)
BØH
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Tanner min dreng du har gjort det igen.. Det er jo god musik.. Det er ikke klassisk, men det er nok det der kommer tættest på :D
Den er sang jeg godt kan sidde og slappe af til og lave lektier, og det kan man jo ikke ligefrem sige at din hardstyle er ;) Det er i hvert fald svært at sidde stille til det :D
Der er ikke så meget at sige til det.. Synes jeg hørte et enkelt sted, at den stoppede op på en forkert måde, men det er også det.. Og som noget ekstra fedt fungerer det faktisk at lade dit track køre i loop :D

Men hvis du prøvede at komme lidt strygere (violin etc) ind i nummeret så ville du kunne udrette meget.. Det ville blive endnu smukkere :D

Tanner det der er sq intet mindre end smukt.. Det er en fed stil du har der.. Håber helt klart jeg hører mere fra dig af den slags..
Good Work Boy :D 8)
Besvar