DJ Hoenne - New Track [Demo]

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
DJ Hoenne

DJ Hoenne - New Track [Demo]

Indlæg af DJ Hoenne »

Hey

Jeg er i gang med mit nye nummer, synes selv det er blevet mega fedt.

http://s8.yousendit.com/d.aspx?id=011PA ... 4KXNQ714FN

Kom med forslag til hvad der kan gøres bedre tak :D
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

synes det er træls at der lige går 2 sek inden dit track starter.. Synes allerede i starten at det tegner rigtig godt i starten.. Synes at du skal rive det beat du kører med fra 00:22 længere eller senere i dit track igen.. for det synes jeg lyder helt kanon, og så ville jeg nok pille det ud du har sat i 00:56 og lade det tidligere nævnte køre længere end det gør.. Synes i hvert fald at du starter ud med at lave noget virkelig grumt og fedt hardstyle og så går det over og bliver mere blødt.. Det synes jeg lidt er en skam :(
Du benytter dig meget af pludselige starts lige i starten, men jeg synes så det bliver ophævet af at det faktisk lyder ret godt det du har lavet synes dog at du har kommet lidt mange ting sammen imellem 01:00 og 01:10... ellers en meget fin start på et track.. glæder mig til at høre den færdige version, og se hvad der er kommet ud af dit arbejde :D
Besvar