<:::UPDATE:::> Billeterne er bestilt!
Redaktør: Moderators
Vi skal selv købe billetterne. Så ville Yakuza købe pladsbilletten ved siden af til os.
Jeg er også mest lun på kl. 15:00.
Hvis Yakuza ikke har svaret inden et par dage, så laver jeg en ny tråd. Så skal jeg nok købe pladsbilletter til os.
Jeg tror Feffe og Bykov satser på kl. 14 fra Kbh.
Jeg er også mest lun på kl. 15:00.
Hvis Yakuza ikke har svaret inden et par dage, så laver jeg en ny tråd. Så skal jeg nok købe pladsbilletter til os.
Jeg tror Feffe og Bykov satser på kl. 14 fra Kbh.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
- Kontakt:
Jeg har lige lavet en update på denne tråd! i dag! med at folk der ikke står på listen må skrive en pm for jeg kan ikke følge med mere med hvem der skal med her fra danmark
!!
Desuden kan jge oplyse at jeg fredag vil tjekke det med pladsbilleterne hos dsb! for det kan jo være at jeg kun kan bestille pladserne fra kbh men så må vi bare holde dem indtil slagelse! (mon ikk \\on3 kan skramme selv den største rocker væk
)
Desuden kan jge oplyse at jeg fredag vil tjekke det med pladsbilleterne hos dsb! for det kan jo være at jeg kun kan bestille pladserne fra kbh men så må vi bare holde dem indtil slagelse! (mon ikk \\on3 kan skramme selv den største rocker væk

-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Der er ingen problemer I at du bestiller alle billetterne. Fordelen er endda at vi måske kan få noget grupperabat. Men jeg håber at folk lige melder sig ind i løbet af onsdag og torsdag via PM.YaKuZa_MaB skrev:Desuden kan jge oplyse at jeg fredag vil tjekke det med pladsbilleterne hos dsb! for det kan jo være at jeg kun kan bestille pladserne fra kbh
Jeg troede du var død Yakuza ;)
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
tager en time tidligere på job i dag så kan jeg lige msutte forbi DSB så må vi se hvad de siger!!
Dem jeg bestiller billet til står neden under kommer der andre der vil ha pladsbillet så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre men lover intet!!
KBH H. 14:00:
Yakuza
Feffe
on3
Bykovsky
Fairground
Slagelse. 14:52
Kloojve
nco
Haude (ØV)
Dem jeg bestiller billet til står neden under kommer der andre der vil ha pladsbillet så skal jeg nok se hvad jeg kan gøre men lover intet!!
KBH H. 14:00:
Yakuza
Feffe
on3
Bykovsky
Fairground
Slagelse. 14:52
Kloojve
nco
Haude (ØV)

-=[Chart Attack Admin]=-
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
-
YaKuZa_MaB
- Site Admin
- Kontakt:
Det er en ung billet! ungkortet koster vidst 150 eller lidt mere men det tjener sig ind på en rejse over storbældt faktisk!!
PS der er ikke bestilt plads billetter til hjemturen for jeg ved jo ikke hvornår folk er stemte på at tage hjem men det kan vi sagtens finde ud af i toget på vej derover også bare bestille dem når vi lander i AA
PS der er ikke bestilt plads billetter til hjemturen for jeg ved jo ikke hvornår folk er stemte på at tage hjem men det kan vi sagtens finde ud af i toget på vej derover også bare bestille dem når vi lander i AA

-=[Chart Attack Admin]=-