Computer fladskærm
Redaktør: Moderators
Hvad med 19, 20 eller 21" hvad snakker vi om der ?
skal min. ha mig en 19" men er de billede mæssige gode nok til grafisk arbejde, farvestyring osv til tryk sager ?
sidder med en 23" mac skræm ude på skolen som står SÅ skarpt i farverne og den ligger meget tæt på skolens CRT skærme som også er mac skærme.
Wlt. hvordan ser de fars skærm ud ? billede mæssigt osv
skal min. ha mig en 19" men er de billede mæssige gode nok til grafisk arbejde, farvestyring osv til tryk sager ?
sidder med en 23" mac skræm ude på skolen som står SÅ skarpt i farverne og den ligger meget tæt på skolens CRT skærme som også er mac skærme.
Wlt. hvordan ser de fars skærm ud ? billede mæssigt osv
Skal du ikke regne med at de gør så. De har så meget lort i hovedet der ude, og deres ansatte i butikken kan ikke bruge deres eget IT-system.Kazo skrev:www.prc-data.dk
Men når du får den sendt med posten har du jo automatisk 14 dages fuld returret, så det kan det med at sende den tilbage kan du gøre alle steder. Men du får jo ikke en ny så, kun pengene tilbage.

Nu bliver det helt sikkert Samsung SyncMaster 710T jeg køber. Den er i dag blev sat ned med over kr. 600,- så den nu koster den nette som af kr. 2210,-
Nu skal jeg blot lige have fundet mig et grafikkort. Så bliver der bestilt.
Nu skal jeg blot lige have fundet mig et grafikkort. Så bliver der bestilt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Jeg er så meget i tvivl, det drømmer I slet ikke om. Nu overvejer jeg i stedet at investere i dette:
LG L1915SS 19" TFT Sølv 12ms
PowerColor Radeon 9250, 256MB DDR, TV-Out + DVI
Kender nogen af jer noget til LG? Hvordan er deres skærme. Hvad med grafikkortet?
LG L1915SS 19" TFT Sølv 12ms
PowerColor Radeon 9250, 256MB DDR, TV-Out + DVI
Kender nogen af jer noget til LG? Hvordan er deres skærme. Hvad med grafikkortet?
nco\\ CHART ATTACK 1999
Zlinky har en LG skærm. Bortset fra det insekt der sidder bag skærmen så er den en fryd at sidde ved.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Så har jeg købt skærm og nyt grafikkort. Begge dele i El-Giganten:
Philips 190S5FS kr. 2699,-
Sapphire RADEON 9600 Atlantis kr. 799,-
Lækker skærm og grafikkort.
Philips 190S5FS kr. 2699,-
Sapphire RADEON 9600 Atlantis kr. 799,-
Lækker skærm og grafikkort.
nco\\ CHART ATTACK 1999
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
@ nco: det var godt du købte Sapphire
Men jeg havde nok valgt noget lidt større end 9600.. wheee 9700 m. 256 mb ram i min laptop
savler max 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Jeg havde faktisk fundet et grafikkort til kun en lille plovmand på 128mb som var mere end rigeligt til mig. Men da jeg nu købte min skærm i en fysisk butik, så var jeg nødt til lige at tage hvad de havde. Så blev det så Radeon kortet. Det er rigeligt til mig. Kan afsløre at både Red Alert 2 og Grand Theft Auto 2 kører gaske glimrende begge to. Det er de eneste spil jeg spiller.
nco\\ CHART ATTACK 1999