Ved ik om jeg kan lokke nogle tøser med, men nu må vi se
CA-POT ohh yes its back again
Redaktør: Moderators
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Kan alle ikke lige tjekke om de står på listen over folk som kommer og melde fra hvis de ikke kommer aligevel.
plus dem som står til at tage folk med kan i ikk lige tjekke om det er det rigtige antal som står opført ??
Så vi kan få lidt styr over det.
Er der nogle ting som ikke passer så smid mig en PB så fikser vi det.
og det er selvfølelige stadig helt iorden at tage venner, kæreteste,hund,forældre og naboer med hehe
plus dem som står til at tage folk med kan i ikk lige tjekke om det er det rigtige antal som står opført ??
Så vi kan få lidt styr over det.
Er der nogle ting som ikke passer så smid mig en PB så fikser vi det.
og det er selvfølelige stadig helt iorden at tage venner, kæreteste,hund,forældre og naboer med hehe
Gavlen eksistere ja
Det er nærmere kameraet der er sværere at skaffe... Gider ikke ud at købe en film til min eget for et billedes skyld, hvorefter det skal scannes ind igen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
okaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy.... HVad gir i mig????... hvad får jeg???
for jeg slæber en VIIIIILD dejlig kvinde med til aalborg.!!!
og i holder fingrene væk tak..
så skriv lige Feffe + bitch på listen
regner med det gir nogle gratis drikkevarer, ja ihvertfald til kvinden
for jeg slæber en VIIIIILD dejlig kvinde med til aalborg.!!!
og i holder fingrene væk tak..
så skriv lige Feffe + bitch på listen
regner med det gir nogle gratis drikkevarer, ja ihvertfald til kvinden
Senest rettet af Feffe 25 feb 2005, 18:27, rettet i alt 2 gange.
Du får en røvfuld af kosten. For vi printer dette her indlægl ud, og jeg tvivler på at hun synes om navnet skeden ;)Feffe skrev:okaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy.... HVad gir i mig????... hvad får jeg???
for jeg slæber en VIIIIILD dejlig skede med til aalborg.!!!
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
-
Feffe
- Site Admin
- Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
- Kontakt:
hvad hvor hvordan.... jeg har da ikk skrevet skedenco skrev:Du får en røvfuld af kosten. For vi printer dette her indlægl ud, og jeg tvivler på at hun synes om navnet skedenFeffe skrev:okaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyy.... HVad gir i mig????... hvad får jeg???
for jeg slæber en VIIIIILD dejlig skede med til aalborg.!!!
damn du er aktiv nco... hvor er din skede... er hun løbet væk???
Godt så! Har brugt det meste af ferien på at forklare at dance mm. er musik for nogle gamle venner, så nu bliver jeg helt klart nød til at komme med til CA POT og hører musik andet end det million forretningen aka rapperne laver!. SAVE ME!!!!!
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Kom til at tænke på om det evt var en ide at lave en film om CA POT??? Altså filme lidt under begivenhederne og smække en demo/intro/promotional/film/stive mennesker anmas/med mere sammen. Kunne måske blive okey. Ved ik, er der stemning? eller vil det bare give Politiet bevismateriale 
Dangerman, keep the bongos alive!!!
Så vidt jeg husker er den der stadig, men sidst jeg så den endte det med at jeg fik en flaske i face af mail :snco skrev:Den skæve galv - eksistere den overhovedet mere? Fandt I den overhovedet? Jeg så aldrig nogen billeder af den, selvom flere af jer lovede det.Da Clown skrev:Sys vi ska flytte festen ned foran gavlen