Req: Swap disk til PS2 der er bootbar!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Zster

Req: Swap disk til PS2 der er bootbar!

Indlæg af Zster »

Nu har jeg forsøgt mig de sidst dage og har downloadet alle dem jeg kan komme i nærheden af af diverse bootbare diske. Men ingen af dem virker...

Tricket er at PS2'en booter op på disken. Mens den har travlt med det. Åbner man vha. af et lille tool skuffen uden den opdager det.
Når man så har taget den cd ud som er "loadet" til rammene og indsat sin brændte (backup self. ;) ) cd så trykker man X eller lign. og så loader det program der kører i rammene cd'en og derved kan man spille brændte (backups...) spil uden bootchip og halløj.
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Brugeravatar
T-Man
Geografisk sted: Sydøst på...
Kontakt:

Indlæg af T-Man »

Hva er fidusen så...?
Så skal man jo stadig ha en original disc... eller har jeg misforstået det..?
<HR>
<center>:)</center>
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Zster mig bekendt er det et fupnummer med de images der florere på nettet, for umiddelbart kan PS2´en da ikke læse brændte skiver (her boot-cd´en) før de er chippet eller startet op med en "original" boot-cd.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Min storebror har sådan en Boot cd, og det virker ved nogle spil, men andre gider den ikk loade... Han har købt den gennem thansen for 300 kr mener jeg vist det var...
Billede
Brugeravatar
Zster

Indlæg af Zster »

Har en kammerat der bruger det flittigt men problemet er at han er på skifrerie og jeg vil game nuuuuuu :D

Hmmm der er vel ingen anden vej frem end at jeg må sælge ud af mine gamle spil jeg har gennemført for at købe et nyt :(
Billede
Jeg kan sagtens huske hvordan det var at være 16 og danse foran bashøjttaleren indtil der opstod fysisk interferens mellem musikkens rytme og mit hjerteslag - brystbenet blev udsat for modstridende tryk fra lyd, hjerte og åndedræt - hvis man så holder vejret let når slagene er i den rette interferens kan man komme i en tilstand som på vej til besvimelse.
Besvar