REQ: Nordkraft
Redaktør: Moderators
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
lad den nu liiiii' ha premiere i dag først
Den eneste grund til at jeg har kunnet lave et review af den er fordi jeg var til gallapremieren
Så tror ikke du får den de første par uger BaSze 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Har den på vhs. Men sådan et rip vil jeg ikke til at lave. Men ellers kan den købes hos den lokale filmpusher for max 50,- kr... Og det er den værd synes jeg.
Og ja. Gå da i biffen for at se den her. Hvis man spørger så tidligt, så må man være desperat efter at få den at se. Samtidig lader det til at vi har at gøre med en af de bedste danske film i længere tid, hvis man skal tro anmeldelser. Så tag ind og se den, støt med de skaldede 75,- kr. Om ikke økonomisk så ved at give den et højere antal biografbesøgende. Så kan du lige se Solkongen mens du er derinde jo. Langt om længe to danske film derr er værd at bruge sin tid på... Det var satme også på tide
Og ja. Gå da i biffen for at se den her. Hvis man spørger så tidligt, så må man være desperat efter at få den at se. Samtidig lader det til at vi har at gøre med en af de bedste danske film i længere tid, hvis man skal tro anmeldelser. Så tag ind og se den, støt med de skaldede 75,- kr. Om ikke økonomisk så ved at give den et højere antal biografbesøgende. Så kan du lige se Solkongen mens du er derinde jo. Langt om længe to danske film derr er værd at bruge sin tid på... Det var satme også på tide
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Hehe ja hvis den går i biografen i en by så skal i glæde jer til en film der hedder Titanic... Den kommer næste år
Hvor mange tidszoner skal man passere for at det bliver 9 år tidligere (Portland er fra 1996)?
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
uofficelle trailer
Ligger inde med nogen klip fra Nord Kraft, som ikke er med i den rigtige trailer, skriv hvis det er..
Forresten filmen ser da cool nok ud.. =)
//LeO
Forresten filmen ser da cool nok ud.. =)
//LeO