Indbrud i Windows PC tager under et minut
Redaktør: Moderators
Indbrud i Windows PC tager under et minut
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Re: Indbrud i Windows PC tager under et minut
Synes jeg læste et sted at http://www.ultimatebootcd.com kan gå ind i windows hvis der er pass på, men jeg er ikke helt sikkert, men ihvertfald er det en smart cdnco skrev:http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=545572/
Nogen der ved hvor man henter den diskette fra?
<---------------------------->
§1 I'm always right
-
odder
- Bæver Bekæmper
- Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål
Jeg er ret sikker på at du kan finde den i søgningen her 
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
Ace Combat 6: Fires of Liberation
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
cyberphoenix
- Geografisk sted: Space
- Kontakt:
alt for let
Det eneste man skal gøre for at komme ind i et windows baseret system er at hente en kopi af ERD Commander 2005 og brænde det ud på en cd, smække cd'en i pc'en boote på den , gå ind i ERD Commanders inbyggede program locksmith og ændre administrator adgangskoden .... fjerne cd'en og så har du fuld adgang til alt.
Yes! I'am DIMM Dead In My Mind !

- UnitedPublic
- Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!
Jeg har haft mange pc'er på boret, hvor folk i et firma har lået en pc, så efter deres brug / de blev fyset har de ikke taget password og og kan self ikke huske det!UnitedPublic skrev:Øhh hvad er det lige i vil bruge sådan en cd/diskette til?
For mig at se kan den kun anvendes til en ting, nemlig at skabe sig adgang til computere som en person af en eller anden grund ikke ØNSKER i skal have adgang til.
bla derfor vil jeg have det
(BIOS) men der kommer nok en eller flere med windows password
Slet mig
-
odder
- Bæver Bekæmper
BIOS-passwords er utroligt nemme.. Det handler bare om at du skal reboote din BIOS, altså pille batteriet ud og vente 10 minutter så burde den køre igen.GamBi skrev:(BIOS) men der kommer nok en eller flere med windows password
Der hvor det bliver svært er ved et krypteringsprogram jeg har, som krypterer allerede inden den booter. Det betyder at en windowsCD hjælper vakuum.. Du kan INTET gøre hvis du ikke har koderne, og der tror jeg heller ikke den diskette/CD ville have en chance. Skal gerne stille min computer til rådighed, så det kan blive afprøvet, men tvivler nu stærkt.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Det hedder CLEAR CMOS! så meget har jeg da lært som it-supotereodder skrev:BIOS-passwords er utroligt nemme.. Det handler bare om at du skal reboote din BIOS, altså pille batteriet ud og vente 10 minutter så burde den køre igen.GamBi skrev:(BIOS) men der kommer nok en eller flere med windows password
Slet mig
Odder: Ved det ikke, man kan man evt ikke bare By-Passe det sted din kryptering ligger? for et eller andet bliver din computer nød til at loade før din kryptering kommer frem, altså kan de formentlig forbi gåes, om det kan uden at pille i elektronikken skal jeg ikke kunne svare på, men måske det kan lade sig gøre hvis der er en eller anden hardcore maskinkoder derude, der sætter sig for det.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
-
odder
- Bæver Bekæmper
Nej den er umulig at omgå.. Den har krypteret booten inden den nogensinde får lov til at tillade en BIOS-kode.. Og jo selvfølgelig kan man cracke den.. men så må man jo spørge sig selv om hvor lang tid det mon tager at decryptere 2 x 1344bit koder på henholdsvis 28 og 12 tegnLokefar skrev:Odder: Ved det ikke, man kan man evt ikke bare By-Passe det sted din kryptering ligger? for et eller andet bliver din computer nød til at loade før din kryptering kommer frem, altså kan de formentlig forbi gåes, om det kan uden at pille i elektronikken skal jeg ikke kunne svare på, men måske det kan lade sig gøre hvis der er en eller anden hardcore maskinkoder derude, der sætter sig for det.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Odder: Vil lige pointerer at jeg snakker ikke om at cracke koden, for ja det ville sq tage for lang tid, men jeg snakker der imod og at omgå den, der af By-pass.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Det er det problem jeg har!Hoopstar skrev:Det kunne jo også være at den persons computer manvilind på er skolens computere.. så kan man jo komme ind på lærens profil og lave lidt rav iden det kunne da være spass
Vi har fået nyt EDB system med de såkalde "Teachers SMartCard" I PC`en. jeg har fået af vide, at det er umuligt at finde admin passwordne, da der bla. er flere end et. De forskellige brugere er : admin-1, admin-2, admin-3, og administrator. Problemet er, man kan ikke "Bare" Finde admin koderne, da de er krypteret, og ligger på serveren under: \\server\brugernavn. men ved selfølgelig ikke om admin pass, også ligger i den? Nogle som kan hjælpe med at finde en måde at "lurer" Passwordet af til admin-1?? Har fået lov til at knække koden
-
odder
- Bæver Bekæmper
Selvfølgelig da.. det er ret enkelt.. det eneste du skal have gjort er at få ét program ind på computeren, som så aflurer alt.. Cain&Able.. Alle der ved lidt om h4x har sikkert også det liggende.. Det aflurer alt der bliver skrevet på computeren.. altså.. pass's og usernames.. Det kan nu mange små sjove ting det program der.. Prøv det.. mit bedste bud.. hvis du først har kontakt med computeren er den wastedAmh skrev: Nogle som kan hjælpe med at finde en måde at "lurer" Passwordet af til admin-1?? Har fået lov til at knække koden
PS: Jeg anbefaler IKKE at dette program bliver brugt til ulovlige formål, men derimod kun at bruge det, hvis man har fået lov, fra ejerens side, til at forsøge en gennemtrængning et dennes sikkerhedssystem.
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Tingen ved disse smartcard er jo at man ikke kan få lov til at ligge ting ind på maskinen. Maskinen har en standard opsætning og alt andet som bliver lagt på maskinen bliver slettet ved genstart. Hvis dette smartcard fjernes låses maskinen og alt data er ubrueligt. Sådan virkede de smartcards vi brugte på mit gamle arbejde.odder skrev:Selvfølgelig da.. det er ret enkelt.. det eneste du skal have gjort er at få ét program ind på computeren
Men man kan bruge en hardware keylogger som bare er en lille dongle du sætte mellem tastaturets PS2 stik og pc'eren. disse kan logge mellem 10.000 og 60.000 tegn og er ikke ret dyre...
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
-
odder
- Bæver Bekæmper
Tror du ikke man opdager, hvis der sidder sådan en? Men en helt anden ting er at hvis man mangler nogle sjawe ting kan det jo være det findes på siden her... har ikke udforsket den ret meget, men kunne forestille mig at der var noget.Fairground skrev:Men man kan bruge en hardware keylogger som bare er en lille dongle du sætte mellem tastaturets PS2 stik og pc'eren. disse kan logge mellem 10.000 og 60.000 tegn og er ikke ret dyre...
Mine seneste Reviews:
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
Gran Torino
GTA IV
Erik Scavenius
Spore - The Game
-
amh
- CAs dkbn-luder
- Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen
Ved dog ikke, hvis du fjerner kortet, så bliver dataer ubrugelig (?) Men man kan gå ind i BIOS`en, kan man ikke slå det fra dér? Eller hva er standart koden på det kort. Du har ganske ret i at, hvis du har installeret noget på maskinen, og du genstarter så er ALT væk, med mindre du har disablet kortet, du kun kan med en kode. Hvor køber man de der gagtes den der USB Dongle?Fairground skrev:Tingen ved disse smartcard er jo at man ikke kan få lov til at ligge ting ind på maskinen. Maskinen har en standard opsætning og alt andet som bliver lagt på maskinen bliver slettet ved genstart. Hvis dette smartcard fjernes låses maskinen og alt data er ubrueligt. Sådan virkede de smartcards vi brugte på mit gamle arbejde.odder skrev:Selvfølgelig da.. det er ret enkelt.. det eneste du skal have gjort er at få ét program ind på computeren
Men man kan bruge en hardware keylogger som bare er en lille dongle du sætte mellem tastaturets PS2 stik og pc'eren. disse kan logge mellem 10.000 og 60.000 tegn og er ikke ret dyre...