DØD OVER PERKERE!!!!!!!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Hehe det minder mig om den 2.generationsinvandre som stod foran min bror, mig og 4 andre gutter i gaden i lørdags.. Han stod sammen med én ven, som ikke antydede at han ville slås, men ham der var aggressiv stod og pegede på hver enkelt af os og sagde Du ka' bar' kom' an! Du ka' bar' kom' an! Og du kan os bar' kom' an!.. Hold da kæft et fjols.. vi var 6 mennesker, hvoraf den ene er over 2 meter, og nemt kunne tvære ham. Dertil er der så en der er lidt højere end mig, men til gengæld et ordentligt brød, min storebror, som er yderst veltrænet, samt mig og to andre a la min størrelse.. Er ikke specielt veltrænet, men kan godt finde ud af at slå ;) Men hvad tænker sådan en idiot dog på?
Han er et godt eksempel på, at mange invandrere KAN være blæst i knoppen og overvurdere sine egne evner.

Men det du siger der GamBi er jo også typisk.. De tror de kan en helvedes masse indtil de finder ud af at man kender en, som de egentligt er pisse bange for, og så vil de lige pludselig være bedste venner.. Så latterlige..
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

odder skrev:Han er et godt eksempel på, at mange invandrere KAN være blæst i knoppen og overvurdere sine egne evner.
Det fede/triste er, at når han går derfra, så vil han (da I ikke tævede ham) fortælle alle sine venner, at han bankede seks i byen, og de turde ikke gøre. - De er nogle sørgelige individer, de har fået chancer nok i min bog, må jeg ærligt erkende!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Må indrømme at jeg har det princip, at jeg aldrig slår først.. Men hvis folk slår (ud) efter mig så garanterer jeg for, at der kan komme en hurtigere retur end de kan nå at flytte sig.. Uanset hvem det er.. Men jeg tror at vi alle sammen stod med den holdning.. vi ville ikke slå først, men havde han først rørt én af os, så er hans chancer for at forlade respiratoren ikke meget større end hans hjerne.
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Darkheart skrev: Selvom jeg I dette indlæg har været ensidet, og kun fremlagt ting fra en side, vil jeg stadig fastholde dets legitimitet, I den forstand, at hvis det er I orden at lave indlæg der kun omtaler negative erfaringer, så vil jeg lave et der er omvendt.
Alle dine eksempler bygger på folk der _LIGE_ er flyttet hertil, og virkeligt nyder at være her.

Al vores snak handler om de drenge der har boet her siden barnsben, men alligevel ikke har lært sproget eller kulturen. Dem der føler sig trådt på, selvom de får alt hvad de vil have og mere til. Dem der har ondt i røven, over at man kigger på dem, og som hellere vil stå 10 og hoppe på én fremfor at smile tilbage. Det er de drenge hele diskussionen drejer rundt om!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

odder skrev:Må indrømme at jeg har det princip, at jeg aldrig slår først..
Det er godt nok at du ikke slår først for så kan man kalde forsvar i en evt efterfølgende retssag, men kun hvis ham den anden slår før dig. Og nej man kan ikke bare rockertæve ham der slog ud efter en, man må kun bruge "nødvendig" magt for at stoppe det, men hey hvad er nødvendig? :D
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Det er godt nok at du ikke slår først for så kan man kalde forsvar i en evt efterfølgende retssag, men kun hvis ham den anden slår før dig. Og nej man kan ikke bare rockertæve ham der slog ud efter en, man må kun bruge "nødvendig" magt for at stoppe det, men hey hvad er nødvendig?
§ 13. Handlinger foretagne i nødværge er straffri, for så vidt de har været nødvendige for at modstå eller afværge et påbegyndt eller overhængende uretmæssigt angreb og ikke åbenbart går ud over, hvad der under hensyn til angrebets farlighed, angriberens person og det angrebne retsgodes betydning er forsvarligt.

Stk. 2. Overskrider nogen grænserne for lovligt nødværge, bliver han dog straffri, hvis overskridelsen er rimeligt begrundet i den ved angrebet fremkaldte skræk eller ophidselse.

Der findes faktisk et par nye domme om emnet:

1.)
T var tiltalt for overtrædelse af straffelovens § 245, stk. 1, ved at have tildelt X et slag i ansigtet med en ølflaske, der knustes, og derefter givet X 2-3 knytnæveslag i ansigtet. Ved byrettens dom blev T fundet skyldig, da hans voldsudøvelse ikke - som påberåbt af T - var sket i nødværge. Det fandtes dog alene bevist, at T ud over slaget med ølflasken gav X 2 knytnæveslag. Landsretten lagde efter de afgivne forklaringer til grund, at X stod bag ved T med en kniv fremme, at en person Q råbte op om kniven, og at T vendte sig om og slog X, nogenlunde samtidig med at Q tog kniven fra X. Under disse omstændigheder var betingelserne i straffelovens § 13, stk. 1, for at udøve nødværge til stede. Da den voldshandling, T udøvede, efter omstændighederne ikke med sikkerhed gik videre, end formålet krævede, blev T frifundet i medfør af § 13, stk. 1. 1)

2.)
T1 og T2 var tiltalt for vold - tildeling af knytnæveslag - over for F. Lagt til grund, at F forinden voldsepisoden havde optrådt provokerende og truende over for T1 og T2, og at T2 ikke havde set, at T1 skubbede til F, men opfattet det således, at F ville angribe T1, hvorpå T2 slog F med knyttet hånd. Endvidere lagt til grund, at T1 så tumulter mellem T2 og F, og at F herefter kastede et ølglas mod T2 og derpå gik i retning mod T1, der gav F et slag med knyttet hånd. T1's og T2's handlinger ansås under disse omstændigheder for straffri som nødværge, jf. straffelovens § 13, stk. 1.

Så bliver man først angrebet af en eller flere personer har man altså ret vide beføjelser, naturligvis indenfor rimelighedens grænser. Men bestemmelsen giver altså ikke ret til efterfølgende at lammetæve en person :!:
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

På forsiden af bt.dk er der en afstemning:

<center>Er det rimeligt, at folk, der ikke
er danske statsborgere, bliver
udvist efter endt afsoning for
grove forbrydelser
(eksempelvis drab)?</center>

Indtil videre er der 89% der har sagt ja, og 3% der har sagt nej. 8% har så svaret det kom an på omstændighederne. Jeg skal blankt erkende jeg har svaret ja. Lige nu er der 15112 der har svaret.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Jeg har også lige stemt "ja"

Bare ud med dem der laver larm!
Slet mig
dj-da-force

Indlæg af dj-da-force »

Fuck hvor er i langt ude.. Det er nok det mest sindsyge jeg længe har hørt.... Med de holdninger i har, kommer i ikke en eneste vej...
For uanset hvad så kan vi ikke sende alle sammen hjem, så lær at leve med det end at gå rundt og være så undskabsfuld... Kender tusindvis af invandre som ikke engang har har slå en eneste... hvad skal der ske med dem... hvorfor skal det gå ud over dem.... og det bliver kun værre og værre for perkerne hvis danskerne ikke også snart tager sig sammen....
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

"Quote dj-da-force"

HØRT!
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg gider bare ikke høre det pis mere for de åbenbart flere tusinde indvandrere som der godt kan opfører sig ordentligt. Der er så høj arbejdsløshed mellem de indvandere, så må nogle af deres kloge imaner og andre leder-typer i indvandremiljøet kunne udpege nogle indvandere der skal hjælpe med at rydde op i de dårlig integreret og dem der ikke kan opfører sig efter dansk lov. De kunne jo selv prøve at vise lidt interesse.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

dj-da-force skrev:Kender tusindvis af invandre som ikke engang har har slå en eneste...
Listen boy!!! Det er jo STADIG ikke dem vi taler om...

Det er jo ikke sådan at fordi en mand er sort så hader vi ham... Vi hader fjolset når han laver ballade!

Men hvis man VIL være på tværs, er det jo altid let kun at lytte med et halvt øre.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

nco skrev:Jeg gider bare ikke høre det pis mere for de åbenbart flere tusinde indvandrere som der godt kan opfører sig ordentligt. Der er så høj arbejdsløshed mellem de indvandere, så må nogle af deres kloge imaner og andre leder-typer i indvandremiljøet kunne udpege nogle indvandere der skal hjælpe med at rydde op i de dårlig integreret og dem der ikke kan opfører sig efter dansk lov. De kunne jo selv prøve at vise lidt interesse.
Vel nco, du har igen brilieret dig med et snævertsynhed som ikke uundgåeligt bringer minder tilbage på 1930'ernes racediskussion i Danmark, om man kunne tale om der fandtes over racer og underracer ditto. Føj for helvede....

Unanset hvordan i vender eller drejer det, så kan i altså ikke forhindre invandrerne i at komme til landet. Vi har brug for dem, så kan det godt være at nco, Night Hawk fører an i fladpandernes brigade for et opretholdelsen af et danmark som kun skal tilhører blegfede danskere og lignende hudfarver som stadigvæk tilhører den ariske race.

Jamen, kære venner, indrømmet der er problemer med invandrer, men det er der også med Benny Båthorn og Brian Bomstærk fra den lokale landsby. Pointen er blot at de er der nu i Danmark og i kan ikke gøre noget for at smide dem ud. Face it.

I bliver nødt til at erkende de er en del af jeres hverdag og invandrerne er kommet for at blive... og det gør det ikke nemmere for integrationen at have så nogle forstokket holdninger som i har, det skaber tværdimod kun problemer og større modsætninger overfor invandrerne.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

LeG0lAsDK skrev:Vel nco, du har igen brilieret dig med et snævertsynhed som ikke uundgåeligt bringer minder tilbage på 1930'ernes racediskussion i Danmark, om man kunne tale om der fandtes over racer og underracer ditto. Føj for helvede.
Igen lige frem.. Men ja, jeg er sgu' lige glad med om jeg er snævertsynet eller hvad jeg er. Jeg gider bare ikke deres pis mere. Jeg har været til at snakke med før og kunne overbevises om det gode i indvandere, men der er efterhånden så mange brodne kar, at det overskygger alt det positive ved indvandrere. Kald mig bleg, snævertsynet, indenlukket, racist -- jeg gider dem ikke mere.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Brugeravatar
JayJay^^
Geografisk sted: Nord

Indlæg af JayJay^^ »

Provokerende Voldsliderlige Uintegrerede Perkere.. Nej Tak!!!
"Arbejdende" dansk talende integrerede indvandrere.. YEEEEEEES SIIIIIIIIIIIIIIIR!!!!
<---------------------------->
§1 I'm always right
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Så er den gal igen...

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=351464/

De burde tvangssteriliseres første gang de begår voldtægt, og skete det igen skulle de have en kønsoperation og kastes i fængsel sammen med voldtægtsforbrydere og andet skidt.

Det gælder både sorte og hvide og alle andre farvekombinationer.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

3dotz skrev:Så er den gal igen...

http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=351464/

De burde tvangssteriliseres første gang de begår voldtægt, og skete det igen skulle de have en kønsoperation og kastes i fængsel sammen med voldtægtsforbrydere og andet skidt.

Det gælder både sorte og hvide og alle andre farvekombinationer.

...
HØRT
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

som sagt, fjern dem fra bybilledet de perkere.
og ud af landet så den skid slået ^^
Billede
Besvar