rbT - Sleep to the trance

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
rbT
Geografisk sted: <--- Den vej

rbT - Sleep to the trance

Indlæg af rbT »

Hey alle..!!!

Her er så mit første mix..!! Jeg håber i kan li det :D hehe... kan hentes her:

Tracklisten er som følger:

1: Dj Coach - Pompa (Pompa Radio)
2: manthea - tekno matik (radio_matik_version)
3: A.Moe - Bagpipe (ext. version)
4: Groove Coverage - Runaway(Axel Konrad Remix)
5: Real Booty Babes - Ready To Go (Pulsedriver Remix)
6: Secret Service - Darkness
7: ITT - There is a trip

Al kritik er velkommen også fra kloojve ;)

EDIT: har lige lavet en ny yousendit http://s35.yousendit.com/d.aspx?id=0KY3 ... WA5GC8RQH2

//rbT[/url]
Senest rettet af rbT 10 mar 2005, 14:14, rettet i alt 2 gange.
You'll Never Walk Alone
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Jeg synes du har gjort det godt denne gang.. Og du har hørt efter hvad jeg sagde omkring dine småfejl.. Det er blevet klart bedre end det preview du først sendte mig, og du har nogle rigtig fede numre med i dit mix. Dog er der stadig det med at jeg havde regnet med hardcore darkstyle trance efter din intro, men dét fik jeg ikke..
Synes du har gjort det godt, og jeg har en meget kort playlist i WinAmp for tiden, men jeg har godt nok dit mix derpå sammen med NeSiA's det nye.. Synes I har ramt mig godt begge 2 denne gang, og jeg synes det er godt at høre noget, som man ikke keder sig igennem.
Synes du har været med til at kaste et bedre lys over Mixes Area, for det har godt nok været lidt mørkt de sidste dage. Selvfølgelig bliver man ikke bedre, hvis man ikke også smider nogle forsøg op, og jeg har stunket max (hvis jeg altså ikke stadig gør det :lol: )
Men fortsæt det gode arbejde rbT.. det var en fornøjelse at høre både dit færdige, men også dit preview igennem. Kom endelig med mere.
Brugeravatar
rbT
Geografisk sted: <--- Den vej

Indlæg af rbT »

Da jeg uploade mit mix herinde havde jeg regnet med noget kritik af den ene eller anden art men synes ligesom kun det er odder der har postet noget?

Ville da meget gerne også have andres mening om mit mix??

//rbT
You'll Never Walk Alone
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

*LoL* Det er ikke alle der bare kan sidde derhjemme og slap af.

Slap lige af, der er kun gået 1½ siden du lavede det første post!

Lige en ting mere
Your file has expired.
Unfortunately your file has expired. A link is valid for 7 days or 25 downloads, whichever occurs first. Once the link expires, the file is automatically deleted and cannot be recovered.
Slet mig
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Jeg er ved at få dit mix "Der Odder way!" så skal nok forsøge at komme med noget kritik senere, selvom trance ikke lige er mig :D
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Ja blev lidt overrasket... kunne vidst godt lide trance alligevel :wink:
Her kommer mit forsøg på kritik så:
God start, Lidt for underlig overgang fra starten til Dj Coach men okey

God overgang til Manthea måske lidt søgt med det sidste "pompa"

Godt mixet overgang til A.Moe, Syntes ikke så godt om overgangen til Groove Coverage, Vocalen passer ikke helt til A. Moes rytme, er der ikke også en forskel i volumen her? syntes at kunne høre den gik en tand ned i "styrke"
Godt sammenspil mellem Groove Coverage og Real Booty Babes og coolt med Tuborg Fondens reklamens "Kinaskak" indover

Ved ikke helt om jeg kan lide over gangen til Secret Service meeen den lykkedes da, Syntes du går lidt for amok med Tuborg Fonden fra 11.21 til 11.30, syntes ikke det lyder godt,
Vil ikke sige noget om overgangen til ITT, da den ligesom de andre er ganske god,

Men ganske generelt er ganske godt mix efter min mening.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Vi sige det på denne måde!! har du snubbet introen fra et realmix (dj masterfikker) men eller lyder det sku meget godt af et firsttimer mix det ros skal du have!!

Men selv er der også stadig en masse at arbejde med! men sådan skal det jo os være nåpr man ikke har mixet så meget!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Besvar