Hvad Anti-virus er best ?? Wk2 / linux.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Hvad Anti-virus er best ?? Wk2 / linux.

Indlæg af TD-MILI »

Hvad Anti-Virus prog. er bedst til W2k / linux ??.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg bruger AVG Free. Overvejer endda at købe betalingsversionen.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

Jeg bruger Etrust....

Hvad det bedste anti-virus program er kan man næsten ikke sige,
Det er ligesom med div. andre ting hvad folk er til og synes :)

m.m der er lavet en TEST, er der det?
Slet mig
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Jeg bruger AntiVir... virker ganske fint, det er ihvertfald lang tid siden at min computer har været inficeret... 7-9-13!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Har brugt Norton i 3 virusfri år nu, så indtil andet er bevist bliver jeg ved med det. Mange klager over at NA bruger mange systemressourcer, men det er ikke tilfældet her. Ved ikke om det er setup eller hva.

Personligt kan jeg ikke lide Panda og Kaspersky, men ellers er McAfee vist også ok har jeg læst (kan egentlig heller ikke lide den). Panda pga irriterende popups, McAfee pga afinstallation. Kaspersky pga at den er mærkelig på mit arbejde, men det kan være vores admin, der klokker i det.................!
Senest rettet af aroxdk 19 mar 2005, 22:19, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Jeg bruger også Norton Antivirus. Synes symantech har et af de bedste responscentre jeg nogensinde har set. Løsninger på alle de vira jeg har skulle redde ud for andre har ligget der. Prisen ligger på 185,- kr om året for denne service hvilket ikke synes dyrt i mine øjne.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

på min w2k maskine bruger jeg norton Antitus Corporate Edetion V 7.60

det virker totalt problem frit, den bruger max 1-2 % af min cpu. (P4 3 Ghz)

men det var nu mere hvad jeg skulle bruge til min Linux (Fedora Core 3)

af anti virus prog, jeg havde interesse i..

nogen der har nogle gode råd her ?
GamBi
Geografisk sted: Slet mig
Kontakt:

Indlæg af GamBi »

[quote="aroxdk"]Har brugt Norton i 3 virusfri år nu, quote]

Har du prøvet at scanne med andre programmer :D

Jeg gik nemligt fra norton antivirus 2004, fordi jeg havde noget virus den ikke kunne finde
Slet mig
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

GamBi skrev:
aroxdk skrev:Har brugt Norton i 3 virusfri år nu, quote]

Har du prøvet at scanne med andre programmer :D

Jeg gik nemligt fra norton antivirus 2004, fordi jeg havde noget virus den ikke kunne finde
If it ain't broke don't fix it. Jeg mener, jeg har ikke haft problemer i den tid og det er nok for mig (hvis jeg ledte længe nok, så fandt jeg sikkert et eller andet suspekt). -Jeg prøvede Panda på min brors PC, og den kunne ikke fjerne virus ordentligt, så jeg smed NA ind der også, og han har ikke haft problemer siden.

Min router er nok firewall for mig. Adaware bruger jeg en gang imellem, hvis jeg af nødvendighed har brugt internet explorer. NA kører stille og roligt. Sidst men ikke mindst så er jeg 100% obs på hvilke tasks der kører på min PC og hvorfor - alle XP "tjenester" er holdt i kort snor. Alt i alt er det hvad jeg gider bruge tid på af sikkerhed, og så længe skidtet kører er det fint for mig. Trænger snart til en 200 GB+ HD, så hvad der måtte være af problemer nu de forsvinder af sig selv til den tid :)
Besvar