Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Som jeg sagde var jeg igang med mit andet bootleg.. Det er færdigt nu
Husk dette er mit 2. bootleg, så bare kom med kritik/ris/ros så jeg kan blive bedre
Du spytter dem jo ud på samlebånd... Der er et par enkelte steder, hvor jeg ikke helt synes at vokalen og musikken passer sammen, men sammenlagt så passer det kanon sammen.. Men du har jo speedet Niarn lidt.. Men skidt.. det lyder fedt.. Og de klip du har lavet i sangen er helt kanon... Du har fikset det ret godt..
Dog synes jeg at du har lavet musikken være meget fremhævet i forhold til vokalen.. Det synes jeg skulle ændres lidt, for jeg sætter pris på at kunne høre vokalen..
Men ud over de 2 ting, så synes jeg faktisk at du har gjort det helt kanon.. Det lyder godt, og du har fået klippet i AA fedt..
Talent har ingen alder.. Du er en af de yngre kræfter, som jeg helt klart håber vi kommer til at høre mere til.. Kender et par stykker af dem herinde fra i hvert fald.. Overvejet at prøve kræfter med f.eks. Reason og lave dit helt track?
Har tænkt mig at prøve .. Findes der en guide til det? Tror nemli jeg har det liggende på en disk et sted
Er begyndt at lave et par beats i FLStudio 5, meeen
Har også et midi keyboard, så skal nok lave noget på et tidspunkt
Syntes der er et par gange hvor den ikke er pitch'et right, men du reder den ved hjælp af dine cut..
-Også lækkert at se du "tænker" musik istedet for bare at lade vokalen kører ind over changes..