Søger CCE som er kompatibel....
Redaktør: Moderators
Søger CCE som er kompatibel....
Søger CCE som er kompatibel med Dvd-Rebuilder anyone ???
afvent en pm inden solopgang 
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
NESiA skrev:DVD Shrink
når ikke engang Dvd-Rebuilder til sko holderne (Hmm... er der overhovdet nogen som bruger sådan noget gammelt gøjl mere...)
anyways.. Nesia, hvis ikke Qleg, smider dig et link også.. så for du da Dvd-Rebuilder pakken, men alt "udstyret" af mig.. du har hjulpet mig en del gange herinde, So It`s Pay back Time
Lyder lækkert, nej brugte også DVD rebuilder før (total nice software) men den røg ved en format c: fejl :STD-MILI skrev:NESiA skrev:DVD Shrink
når ikke engang Dvd-Rebuilder til sko holderne (Hmm... er der overhovdet nogen som bruger sådan noget gammelt gøjl mere...)
anyways.. Nesia, hvis ikke Qleg, smider dig et link også.. så for du da Dvd-Rebuilder pakken, men alt "udstyret" af mig.. du har hjulpet mig en del gange herinde, So It`s Pay back Time
Viil lige gøre opmærksom på at der er kommet en ny version af DvdRebuilder. De er nu 0.77, så hvis I ikke har den så synes jeg I skal hente den. Der er lavet et hav af bugfixes 
Viil lige gøre opmærksom på at der er kommet en ny version af DvdRebuilder. De er nu 0.77, så hvis I ikke har den så synes jeg I skal hente den. Der er lavet et hav af bugfixes 
CCE-linket sendes til begge to, og det er netop nu på vej op
CCE-linket sendes til begge to, og det er netop nu på vej op