VA_-_Spring_2005-Tramp_vs_Dance_By_kloojve-2005

Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.

Redaktør: Moderators

kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

VA_-_Spring_2005-Tramp_vs_Dance_By_kloojve-2005

Indlæg af kloojve »

... :)

Har lavet endnu et mix... denne gang har jeg eksperimenteret med sampling... jeg har prøvet så godt jeg kunne... og syntes det er lykkedes sådan ok... det er ikke deepdance standard.. men jeg er selv tilfreds med det :)

men smid da lige lidt kritik.. når i har hørt mixet :)

http://www.explode.dk/VA_-_Spring_2005- ... e-2005.rar

Edit: har lige smidt et mere stabilt link... SUG endelig! og smid kritik :)

Tracklist :

01. Intro - min pik er ikke troels kloevedahl
02. Anaconda - I Hear the Sound Of Love (Gavin & Nox Edit)
03. Rocco - Breath Of Life
04. Cascada - Everytime We Touch (Club Mix & Scarf Remix)
05. Base Attack - Techno Rocker (Rob Mayth Remix)
06. Megara Vs. Dj Lee - Musical Society (club Mix)
07. S-Force-One - Dj Convention (Bass-T remix)
08. Kate Ryan - The Promise You Made (Extended)
09. Danijay - Happiness (Ep version)
10. Spring Break - Shut Up (Extended mix)
11. Scale - Fight (Club Mix)
12. Vanguarde - Mamma Mia (club mix)
13. Dj Sputnik - Africa (extended Straight mix)
14. Alex Megane - Hurricane (Club Mix)
15. Svenson & Gielen - Twisted (Energy mix)
16. Lasgo - Tell Me (Album version)
17. Candee jay - Every Party
18. Brooklyn Bounce - Kickin' Hard
19. Vanni G - I Say Yeah!
20. Infernal - Keen on Disco (Hit n' Run Remix)
21. Nalin & Kane vs. Denis The Menace - Cruising (radio edit)
22. Starcity vs. Real Life - Send me an angel (a1)
23. Mylo - In Your Arms (King Unique mix)
24. Daniel Hope - Love & Pride (Extended mix)
25. Cabbalero - Sleepin' (Now that your gone)
26. David Guetta - The world is mine (feat. JD Davis)
27. Aqua Vs. Nik & Jay - Laekker Rose (DWR Bootleg) (Idé af Daclown) :)
28. Playhouse - Toy Soldiers (Extended Remix)
29. Party Pimpz - Holiday (Club Mix)
30. Baracuda - Ass Up (Groove Coverage Remix)
31. Midori Fields - Black Rain (Dj Sequenza Mix)
32. Magic D - Someday (Alex Megane Radio Mix)
33. Outro - Budtet??

//Kloojve
Senest rettet af kloojve 18 mar 2005, 19:00, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

OOhhh.. Holy klooove, Perfekt timing... passer lige perfekt her på en fredag aften... køleren er fyldt op med en 3-4 rammer Prebs, gutterne kommer med en kasse Vodka... så skal vi da lige hører hvad du nu har lavet...

Vi giver kritik hvis vi kan huske noget.. ellers vil jeg personligt hører det igen og så give kritik ;)
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Har fået hørt starten og står med jakken på og er på vej ud af døren, men thumbs up, det lyder herre godt. Mega god intro, lægger op til lir og som jeg kunne nå at høre bliver det klart opfyldt. Det styrer!!! You the man!!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
odder
Bæver Bekæmper
Geografisk sted: Ja det var egentligt et godt spørgsmål

Indlæg af odder »

Årh endelig en ny winamp-plager fra dig kloojve.. Har jeg ventet med længsel på.. Faktisk lige siden jeg fik det første preview fra dig.. Som du selv siger har du jo leget lidt med samples, og det er du jo sluppet kanon fra.. Din intro, hvor du har taget en del fra Wulffmorgenthaler afsnit 2 af 8 er helt vildt griner :D

Jeg synes desuden at din playlist er helt kanon fed.. Tror ikke der er nogle numre på den jeg ikke havde lyst til at høre.. og slet ikke når jeg vidste at de havde været forbi din højre hånd og dine evner først.
Jeg synes som altid det er en fornøjelse at sætte det på, og jeg er igang med min 2.gennemgang, da det er nu jeg giver mig til at høre fejl, men har ingen fundet..
Du har ændret en lille smule på det siden det preview, men det er blevet helt kanon fedt, og dine overgange er som altid gudelige..

Den slowdown du laver 10:42 og starter igen 10:46 synes jeg bestemt ikke gør noget. En hel del ville nok have valgt at lade den langsomt tage til i tempo, men det er ligesom med til at give dit mix sit eget særpræg og det lyder sq cool.
13:16 synes jeg ligeledes er en vildt fed overgang.. Du har fået de to numre til at passe helt perfekt sammen, og jeg må indrømme at det er en af de bedste overgange jeg har hørt længe. Jeg ved ikke hvorfor lige netop dén her tiltaler mig. Måske er det fordi der er 2 helt ekstremt gode vokaler.. Hvor den ene er meget ren, men går over i noget andet der lyder ret fedt. Den er bare for fed.
Opdagede desuden at du har prøvet at bruge noget scratch-back 16:55, og det er somend lykkedes ganske godt.. Synes bare du har en meget grov klipning i forhold til dine andre overgange.. Synes jeg fornemmer et svagt hul, men det er ikke noget man direkte lægger mærke til. Til gengæld er ham du har sat ind 17:07 med turntables ret fed.. Havde bare regnet med, at det ville gå over i noget mere dark-music, men det lyder fedt, som du har gjort det.
Det du mixer 18:44 lyder faktisk rigtig fedt.. Det lyder som noget du har mixet, og hvis det er det, så er det mere end bare for fedt. Det er jo egentligt et ret gammelt nummer, som der er pumpet lidt up under.. Synes det er fedt når man kan få smidt en gammel version af et nummer sammen med noget nyere og så få noget virkelig fedt og moderne ud af det.
Og så fandt jeg pludselig noget 22:52... Alex Megane - Hurricane.. Det er første gang jeg har hørt dig genbruge et nummer :D men det bliver dit mix sq ikke dårligt af.. Den passer helt kanon ind. Forresten nummer 15kloojve - Ski-Mix-2005 Austria Vol.1.. Ja jeg kan min kloojve-ologi ;)

Mit suveræne ynglingssted er helt klart 28:03.. Der rammer du virkelig lige i hjertet.. Elsker det tramp, og elsker den slags musik.. Og du rykker over i den med scratch-back-metoden, og det lyder SÅ fedt.. især lige der. Det kunne du ikke gøre bedre..

Din overgang, som bliver meget tydlig 29:30 til Infernal - Keen On Disco lyder helt kanon fed.. og så er nummeret samtidig et af dem jeg hører mest lige p.t... Den rykker altså for hårdt rundt..

At du tager Aqua vs. Nik & Jay - Lækker Rose ind i 39:12 synes jeg er fedt.. det er et ret fedt bootleg, som har revet en del i min playlist og mine højtalere.. Uanset hvad folk siger så er der sq mange rigtig fede bootlegs og remixes af Nik & Jay's sange..

Synes desuden det du laver 46:16 over til nummeret 46:21 lyder alt for fedt.. det er en meget speciel overgang, men også rigtig fed.

Jeg synes dit mix har et kanon godt flow hele vejen igennem, og du har som altid valgt nogle rigtig fede numre. Desuden har du (som du også selv skrev) prøvet dig frem med nogle nye metoder inden for mixing, og jeg synes bestemt det er lykkedes godt for dig. Jeg Synes det er et mix ud over det sædvanlige jeg har brugt de sidste 2 timer på at høre, og skrive review af. Glæder mig til at komme hjem, og spille højt for mine naboer. Synes bestemt det er værd at høre, og det her bliver en der plager min playlist de næste par uger.
Gode numre, godt flow, fed artist bag mixet..

Glæder mig allerede til det næste du går igang med, og håber jeg får et preview, så jeg ved hvad jeg har at glæde mig til bliver færdigt :D
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

jeg du jo nu noget at leve op til, da dette nu er det anden mixe jeg hører fra dig af... du koster jeg jo en støj klage hehe :D, samt at jeg gav min kære fætter det med på ski ferie til aus... ;)

0:00 Fed intro --> ligger op til noget (Altid en god ting)

4:20 syntes jeg godt nok at det var noget jeg kunne gekende.. og jo, hvor jeg man mange gange væltede rungt til dette kanon track, bare den org. du har fået godt styr på samplingen.

7:55 -> 9:10 sad spændt og ventede på noget stort..:D

12:08 ikke så godt et fade... men dette track holder maxx... bare syndt du ikke har brugt den ita. version, så at fade`et ikke var så godt ser jeg hurtigt bortfra... samt da du skifter track igen foregår det totatl smoth ;)

16:57 ---> Don`t stop ?? Håber jeg sgu ikke ham Kloove har tænkt sig....

17:15 ---> Connecting turn Tabels, Og så fik den GazZ, fede Rå Cut`s :D

18:10 ----> True Classic bare i 2004/2005 Style ;)

22:42 ----> Fedt cut.. kanon rythme... lige noget mine Cerwin Vega E-/752 med 2x200 rms i røven, kan lide.. Desværre har nabo`er ikke den samme mening desværre :roll:

23:30 ----> Here We go Again.. Ja det tør sgu svagt antydes :D...

29:30 ----> skifter du til lidt slow style.... meget godt min øl og mine slusch ice shots var og ved at smelte eller blive varme ;)

36:00 ----> ja ja ja, kom så med den Daniel Hope - Love & Pride / så blev der danset... godt jeg bor i stuen hehe

39:10 ----> Fyr den MaxX, meget godt lavet med det der tele støj ting... og dit bg loop passer meget kanont... DWR = bootleg master :D

40:35 ----> hvad sker der så , kan det går mere amok ??? :D

42:58 ----> Den holder så maxX, kan huske dengang for 12 år hvor jeg stod i min første brændert (efter 6 tuborg.) bokstavlig talt dinglede rundt til den org version...

Konant Mix.. glæder mig allerede endnu engang til dit næste mix....

ps. Nu går der vel ikke alt for lang tid Kloove ? :D
Senest rettet af TD-MILI 21 mar 2005, 14:09, rettet i alt 8 gange.
night_hawk

Indlæg af night_hawk »

Billede
rebeL

Indlæg af rebeL »

Du kloojve...

Har sat og hørt dit mix igennem .... det hele lyder meget fint.... liiiige indtil 7:55 hvor jeg syntes det ikke lyder specielt fedt længer....
Den skifter nemlig over i noget som ikke helt er min stil .. Men det kommer du heldigvis hurtigt fra igen ..

ELSKER din tracklist btw :wink:

21:42 syntes jeg ikke om da det minder meget om de cutmixes du har slået mig i hovedet med før i tiden ved mine andre mixes ... ellers meget god sang ..

Da jeg kom op omkring de 38:45 syntes jeg det blev meget meget kedeligt at høre på... Jeg var meget tæt på at skifte sang for det blev satme for kedeligt at høre på og ventede bestemt på noget gang i den igen .. Meeen... lidt efter lidt syntes jeg at der kom noget bekendt ..
ENORMT lækkert mixet over til Nik & Jay - Lækker Rose så kom der alligevel endelig noget som kunne få mig til at hoppe lidt igen..! :D

Tralalala "Put your ass in the aaair" <-- Nice one :lol:

Ellers meget godt mix du ...

Keep It Going Kloojve
\\ Justin Tyme
Yew
Geografisk sted: 3460
Kontakt:

Indlæg af Yew »

Kloojve vil bare sig at det er sgu fedt musik du har valgt på playlisten og mixet er bare i top! ikke mere herfra gider ikke og analysere det mere end sidde at nyde det i fylde uddrag :D

nice work! mere af det tak hehe..
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

rebeL- al respekt for din kritik.. det er din mening.. med hensyn til den der "cut overgang" så hør det igen... det er den samme bass der kører de foregående 1½ min... sry men come again... og så lige det du siger der blir kedeligt at høre på.. det er dance og house.. og fair nok... men ville bare lave noget andet end kun tramp.. og da jeg virkelig godt kna lide den slags musik.. skulle den da helt sikkert med...
jeg laver nemli mixes til min EGEN tilfredsstillelse.. ikke fordi folk skal kunne lide det!
det er bare et plus hvis folk kan lide det...

men respekt for din kritik.. føler lidt at det er en slags comeback fra dig fordi jeg blev sur over din og dine venners tøsede måde at modtage min kritik på.. men fair nok det hører vel med...

til alle jer andre som har kommenteret.. siger jeg tak for rosen.. og kritikken helt klart noget jeg kan bruge.. :)

TD-MILI den sang du siger jeg fader.. og du skriver noget med Italo version... kan du uddybe... nummeret er et kate ryan nummer ( Kate ryan - The promise you made) ogdet er ALDRIG blevet lavet i en italo version tror du tænker på et andet nummer :)

men bitte ppl flere comments tak :)
vnL
Geografisk sted: Langt Bortistan
Kontakt:

Indlæg af vnL »

Så fedt mix synes jeg! Elsker din stil og musiksmag!
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Holder sq med Yew, gider ikke analyserer det, vil blot nyde det for vildt!!! og så ved jeg da helt klart hvad jeg kommer til at høre til træning imorgen :P selvom de andre nok ikke helt er hooked på det ;) Keep up the good work!
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

tak tak for rosen.. :)

-------------
i må gerne lige smide et hurtigt review af mixet når i har hentet det tak :)
Brugeravatar
LunH

Indlæg af LunH »

Sig mig lige engang hva fan sker der.. Det mix der er jo for sygt :P
Billede
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

kloojve skrev:
TD-MILI nummeret er et kate ryan nummer ( Kate ryan - The promise you made) ogdet er ALDRIG blevet lavet i en italo version tror du tænker på et andet nummer :)

den er lavet, tracket hedder
(kate_ryan-la_promesse_(stronger-tvrip-dd5.1-pal-luna) har den som musik video.. Holder maxx ;)
kloojve
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

hehe det er bare den franske version.. eneste forskel er at hun synger på fransk :)

men jaaa.. den er også fed.. kan nu bare bedst lide den engelske version.... :)
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

kloojve skrev:hehe det er bare den franske version.. eneste forskel er at hun synger på fransk :)

men jaaa.. den er også fed.. kan nu bare bedst lide den engelske version.... :)
Sorry mente nu hun har Ita... men hvad fanden hun er jo stadig Kam lækker :D
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det lyder helt ok... Vil ikke lave en større udredning da det kun lige er hørt igennem en gang mens jeg har gjort rent. Men du skal ikke snydes for et "godt arbejde" herfra.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Smejs

Indlæg af Smejs »

det er vel godt nok mixet....slet SLET ikke min stil med den meget house'de lyd, men som du selv siger er det for din egen skyld du gør det...venter spændt og med krydsede fingre på noget mere trance/dance't i dit næste udspil!
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

ALT FOR LÆKKERT MIX!!

Det bumper fanme kraftigt i bilen for tiden! kigger snart forbi slagelse så i kan høre hvordan bilen hopper når anlægget yder max!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Brugeravatar
TD-MILI
Kontakt:

Indlæg af TD-MILI »

YaKuZa_MaB skrev:

Det bumper fanme kraftigt i bilen for tiden! kigger snart forbi slagelse så i kan høre hvordan bilen hopper når anlægget yder max!!

hehehe, kanont :D
Besvar