Mixer du musik, komponerer du selv eller har du lavet en fed bastard du synes vi andre skal høre? Så er det her du skal poste dine værker. Dette area er også til mixrelateret diskussion, debat og spørgsmål. Læs retningslinierne øverst i dette area.
Okey nummer, men jeg syntes ikke at det vocal stykke der er lige inden omkvædet hvergang det kommer, ikke passer særlig godt sammen med det instrumentale. Meeeen det kan være at det stadig er Schnappi vs Nik og Jay der husserer i mit hovede hvem ved!
Men okey nummer, bare tag og skaf dig nogle flere instrumentals, så der bliver lidt mere variation, tror det kunne blive godt.
Men godt arbejde, og godt at se at der er aktivitet.
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Lyder faktisk ganske okai.. Synes bare ikke det funger så godt, at du bruger den samme instrumental version af et nummer til to forskellige bootlegs.. Den er somend meget fed.. På nogle punkter måske lidt federe end den anden, men de har hver deres indtryk..
Slet ikke noget dårligt arbejde.. Har hørt det der var meget værre.. og i betragtning af hvor ny du er i faget klarer du den bedre end mange andre har gjort.
odder skrev:Lyder faktisk ganske okai.. Synes bare ikke det funger så godt, at du bruger den samme instrumental version af et nummer til to forskellige bootlegs.. Den er somend meget fed.. På nogle punkter måske lidt federe end den anden, men de har hver deres indtryk..
Slet ikke noget dårligt arbejde.. Har hørt det der var meget værre.. og i betragtning af hvor ny du er i faget klarer du den bedre end mange andre har gjort.
Keep it comming
Tak skal du ha Jeg har tænkt at lave mit eget nummer snart .. Såå.. men det med instrumental skrev jeg deropee hehe