Lorte, pis FEJL ved dos prog.

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
LunaPark
Kontakt:

Lorte, pis FEJL ved dos prog.

Indlæg af LunaPark »

Hej og undskyld mit sprog, men min computer skider virkelig på mig for tiden... Her forleden kom jeg i tanke om at jeg lige ville spille mit total gamle yndlingsspil - UGH.

Det kørte fint på skolen, og andre computere, men herhjemme får jeg denne lorte fejl!!
Billede

PS: Min bærebare går bare i sort, og spillet kan iøvrigt downloades gratis her.. :-)
http://g1.acid-play.com/download/e0d838e0/ugh.zip
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
CrazyBrain
Geografisk sted: Midtjylland
Kontakt:

Indlæg af CrazyBrain »

Har du været inde i egenskaber for .exe'n og pille lidt ved kompatibilitet? Ellers kan du jo prøve det...
Billede
Drud
Geografisk sted: #chart.dk

Indlæg af Drud »

Som CrazyBrain skriver er det nok kompatibilitet der gør det... kan også være at det ikke kan køre på en maskine med xp (Ved ikke hvad i har i skolen).

Derudover, ret dog for fanden det topic så det giver bare lidt relevant info om selve problemet.
LunaPark
Kontakt:

Indlæg af LunaPark »

Billede

Så er den igen dukket op !!!! Denne gang er det ved mine ordbøger, som jeg har installeret på computeren...
Det mest mærkværdige er, at de har fungeret fint !!!!
/Lunapark

Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

www.abandonia.com kan man så vidt jeg husker også downloade et boosterprogram eller et specielt MSDOS spil/Program hjælper, kan ikke huske hvad det hedder men ved at nogle af mine kammerater bruger det når de fks skal spille MicroMachines i XP
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Før i tiden brugte jeg et program der hedder "DosBox"... Det virker upåklageligt. :)
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Præcis det jeg mener!! Der var den :P Mener det program kan hentes på www.abandonia.com men er ikke helt sikker.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Indlæg af amh »

Kan man ikke højer klikke på programmet/Spillet, og sige "kør som" så kan du vælge om det skal være som i Win95 og de andre gamle systemer, eller husker jeg bare helt forkert?
Besvar