Tvinge gammelt dos-spil til at åbne i vindue

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
nco
Site Admin
Kontakt:

Tvinge gammelt dos-spil til at åbne i vindue

Indlæg af nco »

Hvordan gør jeg subj.? Jeg bruger XP, og blot ved at sætte properties for selve programmet kan jeg ikke tvinge den til det. Den vil hele tiden åbne i fuldskærm. Pisse irriterende. Der er ingen grund til at bruge det i fuldskærm, når det kunne køre i et vindue på skrivebordet, så jeg kunne lave andet samtidigt.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

DosBox kan det vidst. Du kan vidst finde det på www.abandonia.com men er ikke sikker. Det er også et andet subj, på boardet der omhandler gamle dos spil hvor det er nævnt.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Jeg kan ikke rigtig læse mig til det på dets hjemmeside, om det kan eller ej. Men jeg tvivler lidt. Men jeg må prøve at give det en chance.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar