Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Hey,
er der ikk nogen der ved hvor man kan finde en oversigt over bastard pop releases .. Der er jo desværre ingen playliste til monkey business så vidt jeg kan se .. eller nogen der vil share deres bastard lister ..
Eller adde en tillægssite til chart med bastard newz
Vist jeg lavede et site med chart og download muligheder, samt forum .. tror i så d var noget der kunne skabe interesse ..? Var da rart at kunne få samlet lækkerierne ét sted så man kunne danne sig et overblik...
Ja, jeg mener helt bestem der ville være en idé med sådan et forum.
På den måde kunne man også få udbygget ens bastard-samling. Det er tit, at man lige hører en ny bastard sang på Monkey Buisness, men så er der ikke lige nogle der har den. Så kunne man måske lave en sær sektion med Monkey buisness, som udelukkende bestod af de nyeste fra deres chart.
Men det kunne være fedt hvis de gik igang med det!
Ved godt det er nogle fucked up sange der er, men det var nogen der var i databasen fra start af .. Så opret en bruger og skriv titlen og artisten og evt. link til sangen ! !
kan godt være siden er slow, men kunne ikke finde en bedre host ..
odder skrev:Egentligt utroligt få jeg kender fra den liste du har der Sive.. men synes den er nice nok lavet.. Jeg har en del liggende.. men intet fra den liste
Har kun tilføjet 4-5 af dem Resnten er af nogle andre oprettede brugere ..