Hjælp ang trådløst internet!

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
amh
CAs dkbn-luder
Geografisk sted: Midten af Dyreskuepladsen

Hjælp ang trådløst internet!

Indlæg af amh »

Hey alle!!

jeg har nogle problemer med en trådløs router. Nettet den er på er krypteret. Jeg har fysisk adgang til PC´en, og routeren. Men....... Når jeg skal ind og se hvad WEP (WEB?) Nøglen er, er det bare stjerner (***) Der er ikke nogle tal/Bogstaver. Findes der nogle programmer som kan en form for hacke sig ind på sådan et net? jeg har fået lov (Mit eget net såå-....)
Brugeravatar
UnitedPublic
Geografisk sted: Cirkusbygningen i KBH!!

Indlæg af UnitedPublic »

Hvis det er dit eget net hvorfor ændrer du så ikke bare WEP nøglen til noget som du ved hvad er? Det har du 100% muligheden for hvis du har fysisk adgang til routeren.
Billede
_/\_/\_/\_ If it´s too loud, you´re too old! _/\_/\_/\_
amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

ja, de er rigtigt nok. Men jeg ekspermentere med sikkerheden, på sådanne netværk. Derfor.... Det er fordi, så hvis jeg ændre den, kan folk ligsom også se jeg har ændret den, jeg vil bare gerne se om det kan lade sig gøre, at kunne finde WEP nøglen.
D3FrozTt

Indlæg af D3FrozTt »

amh
CAs dkbn-luder

Indlæg af amh »

tro mig!! Jeg har Googlet MEGET for at finde svar p åmit spørgsmål, og jeg kan ikke finde svar, så jeg prøver lykken her inde. Lige næste spørgsmål.. Hvordan åbnes disse filer, han linker til, på siden? Det er da ikke .exe filer, men derimod, nogle helt ukendte filformater, eller hva?
Besvar