Problem, Virus???

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Problem, Virus???

Indlæg af kloojve »

jeg har et problem med min comp...

jeg kan sagtens være på IRC, Msn osv.. men lige så snart jeg åbner IE eller firefox, blir det helt vildt ustabilt, min comp er 100 år om at loade siderne, og i mange tilfælde sker der ikke en skid, derudover går computeren også ned engang imellem... jeg har brugt online virus scannere, og det har ikek hjulpet, jeg har for 2 dage siden formateret, hvilket heller ikke har ændret på noget, jeg har XP pro Corp, med SP2 installeret.
det er en bærbar, acer travelmate 4500, jeg har.. men derfor burde den jo ikke fucke up ;)

PLEASE help.. jeg er nob til så noget lort her...
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

hmm ville nok forslå lige smide en virus tjek på hvis det slet ikke gir noget så formater den for det der lyder fanme underligt!!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Renow
Geografisk sted: Lige her
Kontakt:

Indlæg af Renow »

Kunne også være du skulle fdiske hele lortet hørte engang en der havde et problem med en virus og han formaterede det hele men det hjalp ikke så Fdiskede han det hele det hjalp der er åbenbart nogle viruser der kan overleve en formatering på en eller anden må¨ske du ksulle måske også pille it batteri ud i 1 min i tilfælde at den liggger i din bios
chart.dk@efnet
Besvar